23 октомври 2014

Дъска Уиджа довежда човек-сянка в живота на една млада жена

История изпратена до американския блог Phantom and Monsters.

Преди 12 години учих в колежа. Аз и моите приятели понякога се отегчавахме. Често си говорехме какво ще е да пробваме така наречената дъска Уиджа. Чела съм за много лоши преживявания, но ние бяхме любопитни. Винаги съм вярвала, че има някакъв живот след смъртта и духовете се движат сред нас.

Една вечер един от моите приятели дойде в общежитието със стара дъска Уиджа. Каза, че я е купил от магазин за стоки втора ръка в града. Бяхме петима и решихме да пробваме. Затворихме всички прозорци и изгасихме светлините. Седнахме около малка маса.

Поставихме си пръстите на показалеца и взехме да питаме дали има някой дух с нас. Това продължи около 15 минути. Нищо не се случи. Ние всички решихме, че е загуба на време и вместо това се преместихме в другата стая за да играем видео-игри.

Ние си мислихме, че нищо не се е случило. Но трябва да съм допуснала нещо да се настани в стаята и в живота ми. От онази нощ, аз вече не съм същата. Постоянно съм изпълнена със страх.

Преди няколко години се нанесохме на друго място с моя приятел и неговата малка дъщеря. Винаги се чувствам така, все едно съм наблюдавана в апартамента. Една нощ аз отивах към кухнята и на пътя ми се изправи сенчеста фигура. Нямаше лице, но имаше очертанията на човек. Не знаейки какво да правя просто казах "извини ме" и сянката всъщност се отмести от пътя ми!

От онази нощ, 5-годишната дъщеря на приятеля ми се оплаква от "чудовища" в нейната стая и от време на време пищи в съня си. Това ни плаши.

Поради някаква причина имам дълбокото усещане, че дъската Уиджа е отговорна за появата на сенчестата фигура и за другите неща.

Джанис

Източник

ПОДОБНИ СТАТИИ:




От архивите: приплъзване в паралелна реалност

Няма коментари:

Публикуване на коментар