11 октомври 2014

Семейство от Калифорния твърди, че зелени форми населяват дома им

Семейна двойка живееща в Перис, Калифорния, САЩ твърдят, че са заснемали "зелени обекти" в дома си от 2012. Съобщение за тези си свои преживявания са изпратили към изследователската организация MUFON на 1 октомври 2014 (Случай 60250). Хората са приложили и част от заснетия материал, който за жалост не е много ясен.

Разказ на жената:

"Моят съпруг и аз бяхме във всекидневната, вратата беше отворена, и играехме на конзолата "Xbox 360". Аз изпитах странното чувство, че някой ни наблюдава или че е в стаята. Грабнах моята камера и започнах да правя снимки наоколо. Когато след това ги прегледах, бях изумена от резултата."

Хората дори са инсталирали охранителни камери.

"Аз постоянно виждам сфери (orbs) на камерите вътре и извън моя дом - те сменят посока, форма и дори спират напълно във въздуха. Насекомите, праха и светлинните проблясъци не могат да го направят това. Последно видях лъч светлина с нещо което приличаше на извънземно или друго същество с глава и очи"




От MUFON разследват този случай. Град Перис (Perris) е с население 68 386 души. През август в Калифорния са докладвани 99 случая на наблюдение на НЛО.

Източник

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Читателски преживявания с НЛО/извънземни и странни технически проблеми при мен!




Видеокадри на НЛО от Нюбърг, САЩ

1 коментар: