28 септември 2014

"Снежният човек" от Колон Каунти, Западна Вирджиния, САЩ

Тази история съм я взел от американския блог "Phantom & Monsters".

Аз съм израсъл в провинциална местност в Калон Каунти, Западна Вирджиния. Земята на която живеехме бе собственост на фамилията на баща ми от много поколения и освен това е заобиколена от стотици акри гора. Аз и моята сестра бяхме възпитани да почитаме нашите родители и да не подлагаме на въпрос това което казват.

И двамата ни родители ни разказваха за "Снежния човек". Това е ужасяващ дух живеещ в скрита погребална могила през по-голямата част от годината. Той излиза от там при първия снеговалеж и скита наоколо всяка нощ до края на зимата. От "снежния човек" са се страхували живелите в началото на 18 век по тези земи индианци Минго. Баща ми ни е разказвал, че една нощ се случило голямо клане на тези индианци, не далеч от където сега се намира нашия дом. "Снежният човек" събрал телата и ги занесъл в неговата могила. Баща ни го описва като високо закръглено същество с дълга бяла козина по цялото му тяло. Но най-ужасяваща му черта е, че няма лице, само бяла козина спускаща се по цялата му глава. Ние бяхме предупредени да не ходим навън по тъмно.

През Януари 1979, една вечер около 8 ч. аз и сестра ми си пишехме домашните на кухненската маса. Баща ни дойде и си взе палтото, след което излезе навън. Майка ни каза, че е забравил да донесе дърва за нощта. Почти веднага обаче баща ни се втурна обратно вкъщи. Грабна един от кухненските столове и затисна вратата. След което извади оръжието си от килера. Той каза "снежния човек е навън".

Аз изтичах на втория етаж за да погледна през прозореца. Сестра ми също дойде. За близо 10 минути ние не виждахме никакво движение. Тогава сестра ми каза: "погледни в градината". Там беше той. Беше грамаден. Придвижи се няколко крачки след което приклекна и започна да рови земята. Това продължи няколко минути. След това отново се изправи и се приближи до къщата. Баща ни се оказа прав, нямаше лице! След секунда или две, съществото се обърна и се върна в гората. Никога повече не го видях.

Моята майка все още живее в онази стара къща. Казва, че понякога чува писъци в нощта, но мисли, че това са духовете на убитите от "снежния човек" индианци.

Източник

Няма коментари:

Публикуване на коментар