26 септември 2014

Читателски преживявания с НЛО/извънземни и странни технически проблеми при мен!

За такива неща съм чел в западни сайтове - някой изследовател на НЛО или паранормалното изследващ даден случай...изведнъж става част от случая. Аз не претендирам да съм подобен местен български "изследовател", но все пак не изключвах вероятността нещо подобно да се случи и на мен. Дали това за което ще разкажа между двете истории е случайно съвпадение или не? Няма да бързам да дам категоричен отговор.

Първо нека започна с това, че читателят, който ще наричам за по-кратко Г.Г. е същият, който наскоро ми прати тази история:


Продължихме да си пишем имейли и ето какво ми прати той (единствените мои корекции са форматиращи):

Здравейте,

Видях публикацията в "Мистерика". Ще чакам коментарите. Надявам се някой да подхвърли приемлива хипотеза за случилото се. Чел съм много за такива случки с духове, но винаги съм ги приемал с резерв, че все пак имат рационално обяснение. Сега , когато на мен се случи, се чувствам малко объркан. Забравих да спомена, че всичко това стана в Монтанското село Якимово.

Иначе що се касае до извънземни и НЛО, съм твърдо убеден, че съществуват. Даже имам две случки на контакт или наблюдение.

Първата беше в далечната 1966 или 1967 (не помня точно). Беше хубав безоблачен ден. Връщах се от училище, което беше на един километър от дома ми. Видях близо до училището хора, които зяпаха нещо в небето. Погледнах нагоре и забелязах много ярък обект, който бавно се движеше от запад на изток. Приличаше по-скоро на звезда. Определено не беше самолет. Много пъти преди това съм виждал и военните МИГ 17 и пътнически прелитащи на тази височина. Продължих към къщи. Като време това са около 20 минути. Ние имахме стар военен бинокъл останал от дядо ми. Грабнах го бързо и излязох навън. Обекта вече беше прелетял 2/3 от видимото небе. Когато го видях през бинокъла, се оказа, че е идеален равностранен триъгълник светещ в цветовете на дъгата или по скоро в синьо и червено. След като го гледах около 2-3 минути,обектът рязко ускори и изчезна за секунди от погледа ми. Така и не разбрах дали това беше НЛО или експериментален военен самолет. По онова време дори и сп."Космос" пишеше за поява на НЛО само в САЩ, но все пак изигра ролята си да отвори очите на нашето поколение за този феномен. Аз лично го четях от 1963 година , когато бях ученик в трети клас. Военен самолет ми се струва малко вероятно,тъй като МИГ 21,който малко се доближава като силует до това , което видях се появиха в България през 1974 г. 

Другия ми случай стана през 1977 г в Рила в курорта Семково. Бяхме там на ски с мой приятел, който имаше бунгало в района. През втората нощ бях или отвлечен от извънземни или е било невероятно ярък сън, който помня и до ден днешен. Тогава видях образа на извънземните. Доста време преди да се появят рисунки в нашите медии. Съществото беше със същата крушовидна глава, но беше високо около 1,6 - 1,7 м. Беше по-скоро бяло, а не сиво и беше някак ефирно (светеше като с бяла неонова светлина). Очите му не видях там по точно беше черно. Изключвам въображението ми да си е съчинило този образ, но не съм сигурен на 100%, че не е било сън.

Ако ти е интересна тази случка , ще ти я опиша в подробности.

Поздрави
инж.Г. Г

************************************

Мен естествено тази случка ме заинтересува и помолих за повече подробности. Каква беше изненадата ми обаче, когато следващото писмо на Г.Г. не се четеше - беше цялото на йероглифи като тези:


Аз обаче от доста време се занимавам с компютри и успях да го дешифрирам (текста по-долу). Защо обаче се получи така? Случайно ли е? Никога досега не съм имал проблеми с кирилицата в имейлите на този или на който и да било друг читател. Следва следващият странен момент. Реших да отговоря на Г.Г., че писмото му е пристигнало в странен формат и дори се пошегувах, че "мъжете в черно" се опитват да попречат. Когато натиснах бутона за изпращане...се получи тази грешка и имейла не бе пратен:


Нищо не е перфектно и в интерес на истината понякога наистина електронната поща на Yahoo, която ползвам, понякога се "прецаква", но точно тази грешка нямам спомен да се е появявала. Както и да е...дано да е просто случайно съвпадение. Написах писмото отново и този път нямаше проблем с изпращането.

************************************

Ето и самото "дешифрирано" писмо на Г.Г. (с леки мои корекции):

За наблюдението ми на НЛО, ще добавя, че след като ти написах писмото, се сетих, че мога да се поровя из нета. Открих, че има публикация за случая. Било е през ноември 1967г и е видяно от много хора.Там пише, че е засечено от ПВО, но не е засечено от радарите (в последното се съмнявам). Също така казват, че е летяло на 30 км височина и че може да е било шпионски аеростат на САЩ.


Бинокъла, с който наблюдавах е военен "Карл Цайс" с увеличение 8Х и път на образа от обектива до окуляра (междуфокусно разстояние) 14 - 15 см (на тази база пресметнах приблизителната големина на обекта, при положение, че е на височина 30 км) и това което виждах беше триъгълник със страна около 7 - 8 мм (може би читателят има в предвид метра).

За така наречената среща с извънземно (може да е било и сън). Както споменах отидохме за няколко дни на ски с мой приятел на "Семково". Той осигури спането в тяхно бунгало, а аз ползването на влека на ВИАС, където учех тогава. Бунгалото беше в гората в група от десетина бунгала и ние бяхме единствените хора в този район. На около километър беше базата на ВИАС и малко по-далече тази на МЕИ. На втората нощ преживяването ми (или съня ми :)) започна първо със смътен спомен, че бягам през гората и държа в ръката си нещо като малък лист хартия и натрапчиво си повтарям "доказателството, доказателството...".

Вече по-ясен спомен (все едно че е случило вчера) - намирам се до прозореца на стаята и мисля къде да скрия "доказателството". За секунда решавам да е под дюшека на кревата ми. Пъхам го там, лягам, завивам се и се правя на заспал с полуотворени очи. В следващия момент до прозореца се появи съществото. Беше високо около 1,60 - 1,70 с крушовидна глава и тънки дълги ръце с дълги пръсти. Тялото му сякаш беше изградено от бяла ефирна бледо светеща материя. Най-добре съм запомнил ръцете му, защото в следващия миг насочи към мен едната, дюшека от тази страна се надигна и "доказателството" излетя и се озова в ръката му. От този момент нататък съм заспал дълбоко. Никаква визия, никакъв спомен. Събуждам се сутринта и първата ми работа беше да погледна под дюшека. И разбира се там нямаше нищо.

Защо мисля, че може и да не е било сън. Първо аз си помня само сънищата, когато се събуждам от съня. Второ - имам си няколко теми на повтарящи се сънища, но това за извънземни не е сред тях (такъв сън никога не се повтори в живота ми). Трето - от кошмари задължително се будя на момента, а не заспивам дълбоко. Четвърто - в ония години (1978) извънземен беше много абстрактно понятие. Единствената картинка, която съм виждал беше в списание "Космос" в статия за Розуел, където ги оприличаваха на голяма зелена жаба (на замъглената снимка наистина се виждаше нещо като жаба). Когато през 90-те години за пръв път видях възстановка на образ на така наречените "Сиви" бях шокиран колко много се доближава до това което видях онази нощ.

Това е разказа ми за среща с извънземно. През годините съм си мислел да се подложа на хипноза, но се разколебах с мотива, че това просто е било сън. Ако се наложи редактирай го защото не съм силен в разказването. Както казах вече, мозъкът ми е с техническа нагласа:)

Поздрави

1 коментар:

  1. От последното писмо на Г.Г. - пресметнал е, че обекта трябва да е бил с размери 150-200 м

    ОтговорИзтриване