13 септември 2014

Читателска история: човек-сянка

Преди 6 години аз и едни двама приятели се разхождахме из село и изведнъж да едно място намерихме някаква много черна козина. Не приличаше на човешка коса или от някое животно. Беше далга около 5 см.

Не смяхме да я докосваме. На другия ден отидохме пак до козината да видим още ли е там и беше този път дълга към 15см. Учудихме се много. На третия ден беше 20 см. На четвъртия ден отиваме да видим дали расте,обаче вече я нямаше. Таман си тръгваме и виждаме как на един ъгъл седи черен образ около 2 метра. Нямаше лице, нито се виждаха крака или ръце. Тогава го видяхме този образ за първи път. И така през годините го забелязвахме почти всеки ден на различни места. Веднъж през 2011 около 12 през нощта съм си в стаята,легнал съм си и съм си изгасил осветлението. Пробвах си нощното виждане на камерата на телефона ми,като правих серия от снимки. Вътре в стаята беше тъмно. Виждаше се само светлината вънка от уличната лампа. Тръгнах да разглеждам снимките и забелязах че съм заснел нещо. Приличаше на черния образ който виждахме постоянно. Ето как изглеждаше снимката. Имам само рисунка и след малко ще кажа защо съм изтрил снимката.


На другия ден показах снимката на всички у дома и на моите приятели. А вечерта я качих в интернет. И така след това на първата нощ започваха да се случват странни неща. Като дращене по прозореца където заснех сянката. На сутринта там открих няколко размазани яйца(предишната вечер ги нямаше). На втората нощ пак се случваха странни неща. Приех това за някакво предупреждение и на другия ден изтрих снимката от интернета и от телефона си. Нощта след като ги изтрих не се случваше нищо. След това все по-рядко виждахме черната сянка. Сигурно искаше да ни каже нещо, да ни предупреди за нещо, но тъй и не разбрахме какво. Последно го видяхме през есента на 2011. А аз последно го видях миналата година. Една нощ се събуждам и виждам черния образ да седи до вратата която е на 3 метра от мене. Вратата е 210 см., а то беше по-високо от нея. Седя 5 секунди и изчезна. Какви ли не мисли не ми минаха през главата през тези 5 секунди. Изобщо не знаех какво ще се случи. Не знам това сън ли беше или наистина седеше там. Кой знае колко време е седяло там докато спя. Не знам дали през нощта още ме наблюдава докато спя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар