01 септември 2014

Странни снимки от Джорджия, САЩ

Придружаващият текст към тази снимки е следния:

"Аз шофирах по пътя Dead Oak Road когато един вълк изтича пред мен. Спрях и направих няколко снимки, защото появата на вълка ми се стори наистина странна. Не успях обаче да го заснема, нито пък видях нещо друго странно. Но имах странно чувство. По-късно когато преглеждах снимките на две от тях видях странни неща."

Ето ги и въпросните снимки:



Източник

На първата сякаш в долния ляв ъгъл се вижда някакво лице, което поне на мен ми навява асоциации със сив извънземен или с призрак (а защо не и с призрак на умрял сив извънземен?). Въпреки това не бих бързал да твърдя, че е заснето наистина нещо паранормално на нея, твърде размазана е и лесно може да се получи такова "лице" без да го има в действителност.

При втората снимка си личи, че камерата е била стабилна при правенето и. Какво тогава е заснето високо сред дърветата? Платнище вдигнало се от някой преминаващ камион? Човекът вероятно щеше да го забележи докато е правел снимката. Горски дух? Временно отворил се за миг портал към друго измерение? Нещо друго? Ето обектът в увеличение:


ПОДОБНИ СТАТИИ:




Класически кадри на Бигфут показани по нов начин




Интересна снимка от София




Дух с брадва?

2 коментара:

  1. На първата снимка ми се струва,че е някакво отражение на Сова?

    ОтговорИзтриване
  2. На първата снимка мисля че е дръжката на вратата
    На втората да мисля че е платнище което се е закачило и да е духнал лек ветрец и точно в този момент е снимала камерата когато се е показвало платнището

    ОтговорИзтриване