13 август 2014

Хотелски ужасии: труп престоява в стая цели 5 години

Невероятна история от Ню Джърси, САЩ!

Полицията потвърждава, че под легло в мотелска стая е намерено мъртвото тяло на млада жена. Собствениците на мотела са пожелали името му бъде запазено в анонимност за да не се навреди на бизнеса им.

Тялото е открито от гост на мотела, който е бил настанен в тази стая.

"Аз изпуснах дистанционното на телевизора и когато се наведох да го взема, я намерих" - казва човекът - "беше преживяване от филмите на ужасите".

Според първоначалните медицински експертизи, трупът е престоял там необезпокояван в продължение на 5 години. Няма данни да е бил местен през това време.

От мотела са заявили, че редовно почистват стаите.

"Аз чистя тази стая всеки ден. На няколко пъти усещах миризмата и казах на мениджъра" - споделя чистачката - "той ми каза да използвам допълнително количество препарат. Мразех да чистя тази стая".

Представители на хотела са заявили, че техните стаи се чистят ежедневно, но не задължават чистачките да поглеждат под леглата. Достатъчно било да минат с прахосмукачката покрай ръбовете на леглото.

"Това е най-странното нещо което съм виждал" - казва един полицай - "а аз съм виждал много странни неща. Мисля си за всичките тези хора, които са нощували в мотела за цялото това време, с мъртво тяло под тях. Това ме кара да потръпвам."

Полицията е взела регистъра на гостите които са преминали през мотела и през конкретната стая за да се опита да идентифицира тези, които са отседнали там по времето на смъртта на жената.

"Най-интересното е, че справките показват, че през тези години е имало буквално хиляди оплаквания от хора резервирали тази стая. Те варират от "лоша миризма" до "зловещо чувство". Някои хора дори са поискали да им бъде сменена стаята по средата на нощта." - продължава да разказва полицаят - "мотелът е трябвало по-сериозно да провери тази стая".

Източник

По някакво странно съвпадение, когато намерих тази статия бях в един хотел на морето. Реших да не поглеждам под леглото...

ПОДОБНИ СТАТИИ:





Тази година всички убити от светкавици в САЩ са мъже




Мъртва приятелка изпраща съобщения във Фейсбук

1 коментар:

  1. Наистина е много зловещо. Не знам как изобщо се е дишало в тази стая, то бива бива препарати, ама под леглото се разлага труп.......

    ОтговорИзтриване