07 юли 2014

Читателски случай: НЛО влияе на два мобилни телефона

Здравейте, искам да споделя една история която се случи на мен и на моето семейство преди няколко години.Казвам се Георги и съм на 16 години. Случка се случи преди 3-4 години.Тогава съм бил на 13 години за това преди да напиша това писмо се допитах до майка ми, която потвърди всичко от въпросната вечер.

Не мога да си спомня по кое време на годината се е случило, но най-вероятно е било лято или ранна есен, поради факта, че носехме къси дрехи през нощта.Със семейството ми (Аз, Майка ми, Баща ми и малкият ми брат) бяхме на гости при роднини.По някое време (около 11-12 часа) решихме да се приберем, самото прибиране не отне особено време тъй като живеем на близо. След като слязохме от колата тръгнахме към входа на блока, когато забелязахме ярка светлина в небето. Не мога да определя големината и, тъй като не знам на какво разстояние е била, но диаметърът и се равняваше със този на луната (малко преди пълнолуние). Тя се движеше сравнително бавно от запад на изток. Такова движение може да се сравни само с хеликоптер, но звук нямаше, а и летеше твърде ниско за хеликоптер. Летеше с много плавни движения и поддържаше курса си без да прави завои. Забелязахме го от далече, което ни даде време да заключим, че това е НЛО.

Ето къде идва и интересната част. Аз и майка ми извадихме телефоните си (и двата "Нокия", различни модели, на "Глобул"). Първото нещо което забелязах бе, че няма  обхват, което на момента не ми направи впечатление, тъй като исках да отворя камерата и евентуално да снимам НЛО-то. Телефоните не бяха смартфони и не бяха със touchscreen. Отидох на иконата на камерата и когато натиснах бутона за стартиране телефонът просто спря да работи. Остана на менюто и не можеше да се промени нищо. Натиснах още няколко пъти бутона с надеждата камерата да стартира, но това така и не стана. Тогава се обърнах към майка ми и със голямо учудване разбрах, че и нейният телефон не работи. Учудени просто продължихме да гледаме обекта, като постоянно натисках копчето за стартиране на камерата. Когато се отдалечи, камерата се включи и майка ми ми каза, че и нейният телефон е започнал да работи. Останахме навън още 5 минути, но нищо не се случи. На другия ден поразпитах няколко приятеля, но никой не беше видял въпросното НЛО.

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Най-добрите НЛО видео кадри за Май 2014

Няма коментари:

Публикуване на коментар