06 юли 2014

Четири деца с черни очи

Тази история е изпратена до американския блог Phantoms and Monsters, намирам някои важни разлики с типичните срещи с така наречените "деца с черни очи", но за тях накрая.

Бе деня след Коледа на 2013-а. Аз и моя съпруг решихме да се разходим из парка "Cowan's Gap State Park" във Фултън Каунти, Пенсилвания. До там стигнахме с автомобил. През зимата в парка няма посетители освен ако няма сняг за скиорите или лед върху езерото за кънкьорите. Така, че ние бяхме сами, поне така си мислихме.

Разхождахме се по пътека покрай някои от бунгалата под наем. Седнахме да си починем около една външна маса край едно бунгало. Говорехме си колко е тихо, когато видях към нас да се задават 4 деца. Забелязах, че те имат тъмни очи с големи ириси - особено най-високото и възрастно момче. Бяха 2 момчета и 2 момичета. Всички имаха леки якета.

Когато стигнаха при нас, по-възрастното момче попита "тук ли живеете?". Съпругът ми отговори "не, това е бунгало давано под наем". Нямаше реакция. Едно от момичетата, което бе много бледо, извади пакет цигари от джоба си и запали една. Не бе на повече от 10 години. Съпругът ми попита "не си ли твърде млада да пушиш?". Момичето погледна към него и заклевам се, очите и взеха да стават по-тъмни и големи. Тя му хвърли такъв поглед, който ние ще помним до края на живота. Толкова омразен, че аз веднага изпаднах в силен страх. След това те се обърнаха и се отдалечиха. Аз треперех и не можех да говоря, съпругът ми каза "да тръгваме".

Бързо тръгнахме в обратната посока към колата. Аз бях все още толкова уплашена, че исках да се приберем направо у нас.

Няколко дни по-късно, ние бяхме в Чеймбърсбърг да пазаруваме и свършим малко работа. Трябваше и да изпратим няколко пакета по пощата. Аз бях в колата, докато съпругът ми ги пращаше. Забелязах същите четири деца да вървят през паркинга на пощата. От това веднага ме побиха тръпки. Когато съпругът ми се завърна, аз му казах какво съм видяла и поисках веднага да се прибираме.

От тогава имам ужасни пристъпи на безпокойство и страх. Докторът ми предписа хапчета, но все още изпадам в паника, че ще срещна тези деца отново.


Допълнителна информация:

Лон, собственикът на блога Phantoms and Monsters, приема тази история много сериозно, което ми харесва - не трябва да подхождаме с присмех и пренебрежение, не трябва да изключваме никакви възможности, може да се намери рационално обяснение, но може и да имаме работа с нещо необикновено. Та, Лон е изпратил запитване до местния полицейски участък, въпреки че е много вероятно хората да го помислят за откачен. Засега няма отговор.

Отделно един от читателите е написал коментар, че е чувал, че отправена молитва към архангел Михаил (St. Michael на английски) прогонва децата с черни очи.

А сега моето мнение по въпроса:

Случаят е различен от обичайните срещи с такива "деца" в две неща. Поне аз за първи път чувам децата да са 4, обикновено са или две или едно. Освен това те си тръгват сами без да причинят нещо на хората (освен страха), обикновено самите хора им затръшват вратата, побягват, подкарват автомобила си.

Прави ми впечатление, че сякаш очите им не са били изцяло черни - жената описва как на едно от момчетата са били "по-черни от на другите" и че са имали големи ириси, това според мен значи, че са имали и малко бяло. Което ме навежда на мисълта, че може би това не са били "деца с черни очи", а обикновени деца. Това е само предположение, но може да са били наркоманчета - в зависимост какво употребяват може да им се разширят зениците, освен това е казано в текста, че момичето с цигарата било изключително бледо, което също е характерно за наркоманите. Това би обяснило и защо са се навъртали в парка - там няма голяма опасност някой да ги види, че употребяват наркотици. Не знам дали това е обяснението за случая, опитвам се винаги да преценя всички възможности - и скептични и паранормални. Във всеки случай е кофти, че жената така се е уплашила и е стигнала до медикаменти. Дано се оправи.

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Злото в къщата




Призрачно дете плаши сърна на камера от дивата природа




Слендърмен - легендата се развива

3 коментара:

  1. Антонов07 юли, 2014 12:01

    Интересно е как авторът на блога обикновено приема за реално случили се всякакви фантасмагории, откровени измислици и градски легенди, а за конкретната история, която звучи достоверно разказана и за мен е изцяло в графата "паранормални", с лека ръка допуска, че децата може да са обикновени наркоманчета. От марихуаната зениците леко се разширяват, но това може да се забележи само отблизо и очите в никакъв случай не стават тъмни. Не е вярно и че според сведенията децата с черни очи най-често са две или едно, напротив, почти винаги са три или четири. В цитирания случай според мен най-вероятно става въпрос за някаква форма на shapeshifting, може би рептили или друг вид извънземни, което не изключва възможността да са т.нар. деца с черни очи, защото техният произход все още е неясен.

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен07 юли, 2014 17:16

    Авторът на блога да не употребява самия той наркотици. Беше писл една статия как като взимаш едни наркотици и можеш да видиш извънземни!!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудех се, къде са изчезнали всички тролове.

    ОтговорИзтриване