04 юли 2014

Съвсем скорошен читателски случай на наблюдение на НЛО!

Получих преди два дни тази история, която описва съвсем скорошно наблюдение. Умишлено не съобщавам града над който се е случила по молба на човека. Това е не-толкова голям град на няколко десетки километра от София. В такива градове хората се познават до голяма степен и не се гледа с добро око на някой, който е имал подобно преживяване.

Понеделника (30.6.2014) някъде към 22:50, а може би и по-късно, излязох на терасата. Задаваше се буря, не знам дали бурята имаше нещо общо с това което видях, но нали знаете онези моменти, когато едната половина на небето е облачна, а другата може да се случи така че да е ясна.

Та, в облачната половина в един момент буквално видях как нещо ярко се спускаше от небето. Беше много ярко, приличаше може би на падаща звезда, но съм убеден че не беше такова, първо защото беше изключително ярко и второ в този момент обектът или нло-то, не знам как да го нарека, започна да извършва кръгови движения.

Самият обект не беше далеч в пространството, тоест разстоянието от мен и него не беше много голямо, та както си се движеше кръгово не издаваше никакъв звук и цвета в който светеше беше нещо като жълто-оранжево или жълто-червено - тази цветова гама.

Направи няколко кръгови движения в небето и в този момент някак си тръгна да слиза надолу към земята, само че както тръгна буквално се изпари пред погледа ми. Сякаш се разтвори във въздуха.

"Представлението", ако мога така да го нарека мисля че траеше около 2 минути което мисля че за такива обекти е доста.

Имаше време да си взема телефона и да го заснема, но съм чувал в тези случаи, че някой като се разсее за малко и обекта вече се е изпарил. Затова останах до края да видях какво ще стане. (Отговор на моя въпрос дали е успял да го заснеме)

Не знам дали светкавиците и като цяло бурята имаха нещо общо с това или беше просто съвпадение, но това за мен беше най-яркото нещо което съм виждал. Не знам какво беше, нямам обяснение, но беше наистина странно.

Мой въпрос: да си чул от съседи или приятели дали и някой друг случайно не го е видял?

Не, на другия ден никой нищо не каза. Сигурно има и други свидетели, но няма как да разберем, а и нормално малък град нещата се разчуват бързо, но надали ще гледат с добро око на очевидците на събитието. Надявам се ме разбирате какво искам да кажа. Сигурен съм, че и друг го е видял, но няма да си каже.

ПОДОБНИ СТАТИИ:




„От Космоса с любов“ – Станислава Чуринскиене (ревю на книга)




Паранормални преживявания на един читател от Варна




Скъсана страница от роман, в която се споменава Дяволът (читателска история)

2 коментара:

  1. Може да е била кълбовидна мълния. Толкова рядко е срещана, че на практика не е изследвана. Но може и да е било всичко друго :) Опитахте ли да отидете до мястото над което се е движела светлината, да видите дали има следи?

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен04 юли, 2014 12:58

    Не нямаше следи. Поне аз не забелязах някаква аномалия. Друго странно нещо, беше че светлината, която обекта излъчваше, беше ярка но тази яркост, като че ли целеше да скрие размера на НЛО-то. А си личеше по всичко, че размерите на това "нещо" бяха наистина големи. Светеше като морски фар пък не знам. Така че просто няма начин, само аз да съм го забелязал. :)

    ОтговорИзтриване