17 юли 2014

Читателски преживявания с духове и не само

Няколко истории от един и същ читател.

Бях при братовчед ми. Къщата е на три етажа и аз спах горе при малкия ми братовчед, който е на 15, а аз съм на 17 г. Бяхме сами и някъде към 3-4 часа чухме шум на втория етаж и слязохме доста тихо и като влязохме във втория етаж и отворихме вратата и се приближихме до шума, веднагически той спря. Влязохме вътре и нямаше никой. Из цялата къща бяхме само аз и той.

*******************************

Отивам към автогарата и бях съвсем близо и слушам музика и някой ми качи качулката на анорака върху главата ми. Обърнах се и абсолютно никой нямаше зад мен и нямаше вятър, а дори и да имаше едва ли щеше да качи качулка на главата ми.

*******************************

Случката се случи със сестра ми и с нейни приятелки. Бяхме на летен лагер и решили да викат Кървавата Мери и аз без да исках се изпуснах за ритуала как се призовава. И те направили всичко - огледалото в банята и свещите. И в огледалото се появила някаква жена. Счупили огледалото и избягали и тя видяла, че има рани по краката и ръцете и не си спомня кога ги е направила и нейните приятелки също и не могли да заспят. Имали странно чувство, че някой ги наблюдава и иска лошо да им направи. Дойдоха в моето бунгало момичета и спаха при нас. Бяха много уплашени и сънуваха кошмари,че някаква жена иска да ги убие.

*******************************

Другата история беше с мотман. Ние бяхме в Англия тогава. При една приятелка на гости бяхме. Сестра ми беше вънка и видяла някаква птица, доста голяма. Описа ми я като човеко-подобна птица дълга над 2 метра и с доста големи червени очи и се спуснала към нея и тя хукнала да бяга и се скрила в някаква гора. После като се върна вкъщи беше тотално побеляла от страх и едвам говореше.

*******************************

Иначе се сещам за една история от преди 5 г. Малко мътно я помня. Значи на село бях веднъж и се качих на покрива и легнах и гледах звездите. И сестра ми беше с мен и донесе едно какао да пием и да хапнем бисквити и да гледаме звездите и видяхме някаква тъмна човешка фигура на двора в другата къща. Чувал съм от бабите на селото, че човек е починал там.

12 коментара:

  1. Анонимен17 юли, 2014 09:34

    1. Това със шума може а е всичко. Мички, плъхове, котка и т.н. Хлапашка работа.
    2. За качулката нямам какво да кажа, но е толкова изсмукано от пръстите, че няма накъде.
    3. Какво да кажа освен - детски фантазии?
    4. Това за мотман беше върха на сладоледа. :D
    5. Стара селска къща в която не е починал никой никога - НЯМА.

    Малко ми напомнят историите от тип "крипипаста", но тези са мноооого по-слаби от тях.

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен17 юли, 2014 11:11

    Наистина слаби истории(приличат ми на разказ просто затова не знам колко са реални),а криптопастите бяха просто уникални,докато ги четеш и се замисляш какво става ако си на мястото на разказвача :Д
    А това за Мотман почти ме разсмя

    ОтговорИзтриване
  3. Ако искате силни истории, изгледайте някой филм. Предпочитам читателите да ми изпращат историите си такива каквито са ги видели с очите си, дори и да не са нещо особено, а не да ги доукрасяват за да бъдат "силни и впечатляващи".

    ОтговорИзтриване
  4. "Разбирач" на паранормалното17 юли, 2014 13:40

    Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Щом ти е неприятно, хващай гората, не е нужно да пишеш коментар след коментар с подобно съдържание, мисля че разбрахме вижданията ти.

      Изтриване
    2. Силни,слави важното е че са се случили,около нас е пълно с необясними ''неща'' пък и си е доказано че духовете съществуват (казвам го и от личен опит имал съм подобно преживяване преди време).
      Понеже се намесва и Англия не разбрах тези истории от България ли са?

      Изтриване
    3. Да, читателят не споменава изрично за другите, затова предполагам, че останалите са му се случили в България

      Изтриване
  5. В Англия не беше ли Човека бухал / Owlman / ?!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. По принцип да, но вероятно читателя дето ми прати историята не е чувал за оулман и затова го описва като мотман, който е много по-известно същество

      Изтриване
    2. Лично аз не бях чувал за Owlman, но и Mothman в различни периоди и до днес е забелязван в северната част на Лондон на хълма Хайгейт в местното гробище (дори местните са го кръстили ''Вампира от Хайгейт).
      П.с. последните наблюдения датират от периода 2005-2008 г.

      Изтриване
  6. Анонимен19 юли, 2014 08:15

    Първите двама писали коментари...са комплексари

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дори и да е така, предпочитам да се коментират темите в блога, а не другите читатели. Комплексирани човечета ще има винаги.

      Изтриване