12 юли 2014

Случай на среща с възрастен с черни очи

"Децата с черни очи" са съвременен феномен на който редовно отделям място в МИСТЕРИКА. Макар в повечето случаи да става въпрос за "деца", има и малък брой истории в които въпросните индивиди са възрастни. Една такава история:


Сега описвам още една среща с възрастен с черни очи. Тя е взета от този сборен материал, където има общо 16 истории:


Може би след време ще преведа и някой от другите случаи.

Бях в автобуса на път към къщи след работа. Това бе около 1 часа през нощта, аз съм охранител и често работя в необичайни часове. Един човек се качи и седна срещу мен. Той беше облечен в костюм, имаше куфарче, изглеждаше към двайсетина годишен. Това което първо ме порази бе, че той дъвчеше пура, не я пушеше, забранено е пушенето в автобуса, а я дъвчеше. Той гледаше през прозореца, но изведнъж се обърна и ме погледна. Очите му бяха черни като катран.

Сърцето ми почна да бие лудо. Започнах да се паникьосвам, нямах представа защо толкова ме ужасяваше този човек. Тогава той ми се усмихна, а зъбите му бяха покрити с тютюневи парчета и кафява течност. Аз почти извиках, но все още не бях напълно загубил присъствие на духа и станах от местото си и се преместих на седалката точно зад шофьора. Леко се успокоих след като се преместих, но продължих да хвърлям по едно око на човека. Той започна да си говори с едно момиче, което междувременно се беше качило в рейса. Те продължаваха да си говорят, когато слязох на моята спирка.

В последствие се опитвах да се само-убедя, че този пич просто се е бъзикал с мен като е носил тъмни лещи...но дали?

Благодарности на редовната читателка Мадлен за помощта с този превод. 

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Мумифицирано момиче си отваря и затваря очите




Подаващите се ръце из под вратата




Нов модел на ужасяващата играчка-мече

5 коментара:

  1. Има един голям разбирач на паранормалното, който беше писал, че "децата с черни очи" обикновено са 3 или 4. Нека бъде така добър да си направи труда да отвори линка към оригиналната статия с 16 описани случая и да преброи в колко от тях въпросните индивиди са 1 или 2 и в колко са 3 или повече.

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен12 юли, 2014 16:10

    Човече много харесвам сайта ти ама спри да пишеш глупости като деца с черни очи. Тука сигорно си написал поне 100 статии за тях, не казвам, че не са истински, но за тях няма доказателства докато за някои български феномени има повече от доказателства като почнем от Боян мага и стигнем до баба Ванга. Това са съвсем реални личности и паранормални случаи. Защо не започнеш да пишеш за тях или за откритите в цял свят скелети на виликани достигащи до 20 метра височина и каква им е връзката с човешката еволюция при положение, че някои от тези скелети са още от времето на динозаврите; или за откритите във света артефакти като вкаменени чукове, щепсали, следи от човешки стъпки, и всичките са от преди 350 мил. години, а тогава доро динозаври е нямало, а какво остава-хора. Също така можеш да пишеш за железните сфери, които са на 3 милиарда години-как е възможно да съществуват? Харесвам сайта ти, но се поразрови в интернет и напиши нещо ново! Стига с тези глупости за черни очи, неси и биг фут.

    ОтговорИзтриване
  3. Ок, но не мога да угодя на всички, затова и не се опитвам. Казваш, че децата с черни очи са пълни глупости, докато преди няколко дни друг читател казваше точно обратното и ме критикуваше, че подлагам на известно съмнение един случай. За него, те не са "пълни глупости" , а реален паранормален феномен. Не мога да угодя и на двамата, затова се опитвам да съм по средата (нито краен скептик, нито всичко да приемам безрезервно).

    Иначе по другите ти въпроси - за Боян мага никога не съм писал, Ванга съм я споменавал, но в негативен смисъл, така че няма да ти хареса какво съм написал. За намираните древни артефакти съм писал една или две статии. За гигантските скелети не съм писал, но е в бъдещите ми планове и може да напиша нещо.

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен12 юли, 2014 17:31

    Благодаря все пак, радвам се, че си ме разбрал.

    ОтговорИзтриване
  5. Да,и аз давам един плюс за гигантските скелети и древните необясними артефакти:) Това са много любопитни открития,сигурна съм,че тук в този сайт ще бъдат обяснени по интересен начи.Харесвам сайта и начина на представяне

    ОтговорИзтриване