30 юли 2014

Читателски истории

Наскоро получих тези истории от един читател:

Вчера вечерта към 00:00 решавам да отида да видя колелото си че нещо му беше паднала веригата.Влизам в кухнята и чувам много голямо шумолене като че ли се разместват тежки предмети,това се чу от вънка точно където беше колелото.Шума продължи 10 секунди и спря.Тогава всички у дома си бяха легнали и нямаше кой или какво друго да издава този звук.И точно след като звука спря,от прозореца от където се чуваше звука се появи блед образ на лице и ме гледаше.Усетих голям страх когато го видях.Гледах го към няколко секунди да се уверя,че е лице.И накрая се отказах да излизам вънка(колелото ми беше точно там където седеше образа).Прибрах се в стаята си и затворих вратата.След около 10 минути размисли,реших да изляза и да видя има ли нещо до колелото но нямаше нищо и никой и нищо не беше разместено или съборено.

Втората случка се случи преди 10 години,когато бях на 6.Бях вънка на двора.Тогава беше ден и нямаше никой у дома за няколко часа.Играя си и изведнъж чувам звук вътре в къщата.Влизам вътре оглеждам и изведнъж сварвам целия коридор у разхвърлени и накъсани найлонови кисии.Когато бях вътре не беше така.Преди да се случи,в един шкаф имаше май 2 ролки с найлонови кисии.Незнам какво беше това.Тогава кучетата и котките ни бяха извън къщата и нямаше нищо което да предизвика това.

*************************

А ето нещо и от мен, което не е кой знае какво, но често си говорим, че сме твърде загледани в ежедневието си и не обръщаме внимание на дребни необичайни неща.

На 19.7.2014 се разхождах пеша покрай ЖП линията, когато пред мен видях чисто бял гълъб. Аз лично рядко виждам такива, обикновено са сиви. Не само това, ами гълъбът литна, направи пълен кръг около мен и отново кацна на земята. Някой би казал, че това е поличба за нещо, но аз не съм твърде суеверен.





Няма коментари:

Публикуване на коментар