25 юни 2014

Паранормални преживявания на един читател от Варна

В нощта на 19 юни, същия ден в който се случи трагичното наводнение във Варна, така се получи, че разговарях в скайп с един варненски читател на блога. За щастие той живее в друга част на града и не бе засегнат от потопа. Разказа ми няколко интересни истории. От ранно детство се е срещал с паранормалното.

1] В къщата на баба ми в село Стефан Караджа.

Бил съм на 4-6 години. Излизам да уринирам. Отварям вратата и в ляво до чимшира ... бяло човече високо около педя стои неподвижно. Нямаше очертания - очи, коса и т.н.т. само тяло. Сякаш гледаше към мен за малко и после бавно и нереално затича към чимшира. Веднага тръгнах да го търся, но уви.

Човек, който се занимава с темата каза, че е гном от друга реалност, който се появява само пред деца.

2] На 6-7 години. Нанасяме се за 1-ви път в новата квартира (във Варна, 92-ра година) и слизам от 12 етаж на 11-ти.

Гледам огромна зала - партер с 2 етажа. Много хора навсякъде. Асоциирам го с аерогара. Върнах се на 12 етаж. Реално на 11 ет. трябва да видя същия пейзаж като тоя на 12.

Слизал съм пак, но уви (отговор на мой въпрос дали някога пак е виждал голямата зала).

3] Между 92-94 година. Викахме дама пика. По едно време спряхме и светнахме лампата. На огледалото имаше нещо приличащо на женски профил. Може и да е означавало "въпрос" т.е. духът е искал да знае по каква причина е призован.

4] 30.8.2011, Варна. Жълто светещо тяло, което премина в небето в посока към земята и угасна. Приличаше на звезда. Не остави "път". Час: м/у 21:55 - 22.

5] Най-интересното преживяване. Между 2003-2005.

Лежа си, усещам как някой ме хваща отдолу и ме повдига във въздуха. През това време не мога да се движа и дишам по-трудно. Първоначално се уплаших доста и не погледнах. Секунда след това се успокоих и излязох от това състояние и си бях на леглото. Питах един познат и той ми каза, че някой "елеметал" ме бил харесал.

Георги Бончев: дано не е прав за елементала.

Не за първи път получавам истории от този район:

Случаи от варненско

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Паралелни светове: човекът от Тауред

6 коментара:

  1. Мирослав25 юни, 2014 12:13

    Гномчетата са си съвсем реални и по нищо не се различават от обикновените хора, освен по ръста. Всеки планинар ще го потвърди. Просто са много страхливи, живеят основно под земята и избягват всякакъв контакт с хората, това до чимшира явно е било прекалено любопитно.

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен26 юни, 2014 08:09

    Какво е елементал?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Можеш да мислиш за елементала като вид демон, митично създание, което обикновено се свързва с един от класическите елементи на алхимията - вода, въздух, земя и огън. Следователно има огнени елементали, земни елементали и т.н.

      Изтриване
  3. Често, при драматични за мен събития, ми се е случвало да ме "повдигат". Последно беше преди 7 години след погребението на моя баща. Помолих ги (бяха 2) да ме върнат, защото майка ми щеше да влезе в стаята. Направиха го. Остана усещане, че са го направили за да издържа.
    Имала съм много такива случаи и само два пъти свързвам преживяното със страх. Често общувам с починалите си близки обаче, в съня си!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен26 март, 2017 17:42

      2013-ста година сънувах починалият си дядо от детдтвото си( първоначално не го видях но по късно се сетих кой беше като видях снимка с него докато бях малка но както и да е) Бяхме в задният двор на къщата ми на село и той ми каза да си махна сребърните обеци и гердани и да си сложа златните аз го направих. 3 дена по късно се връщах от CBA и видях вратата на апартаментът ми отворена. Изстрелях се вътре и видях че всичките ми герданчета и обеци бяха откраднали. Сигорна съм че ако не бях сънувала дядо ми нямаше да си ги сменя.

      Изтриване
  4. От съществата, живеещи по нашите земи, най-много искам да видя гноми и русалки :)

    ОтговорИзтриване