10 юни 2014

Злото в къщата

Тази читателска история е публикувана в западния блог Ghosts and Ghouls.

"Аз съм самотна майка с три деца - две дъщери и син. Аз и техния баща тъкмо се бяхме разделили и аз се преместих с децата в една къща по-близо до моите родители. Работя като управителка на ресторант и приходите ми не бяха много. Наех много евтина къща в града където живееха родителите ми. Имаше 3 спални и 2 бани. Имаше нужда от някои мебели, но това не ми пречеше.

След като се нанесохме, аз започнах да чувам драскане в стените. Аз изпитвам ужас от мишки, затова взех котка от един приют за животни. Въпреки това, драскането не спря. Котката, която взех, бе много пухкава и приятелски настроена и аз си мислих, че е просто мързелива да лови мишки.

Скоро след като взех котката, започнах да чувам тропане през нощта. Събуждах се от удари по стената. Проверявах децата, но те всички спяха. Котката спеше при най-голяма дъщеря и съм я виждала да съска към определено място в стаята с изправена козина.

Драскането и тропането продължи няколко седмици, а една вечер тъкмо приготвях вечеря, когато от моята спалня се чу ръмжене. Не звучеше като никое животно което някога съм чувала. Предположих, че е котката, но тя беше при децата на дивана. Този звук ме изплаши, но предпочетох да го пренебрегна.

Аз казах на моята майка за шумовете, но тя каза, че си въобразявам. Мислеше, че съм стресирана заради скорошната раздяла с бащата на децата и заради преместването. Аз не вярвах да е така, но желаех да си обясня така лесно нещата.

Други малки неща започнаха да се случват. Електричеството спираше, предмети изчезваха. Една нощ бях в банята и се приготвях за лягане, когато нещо хвана погледа ми. Видях фигура в коридора към банята. Изглеждаше като човек, който лази на четири крака. Изглеждаше като възрастен, а не като дете (всичките ми деца вече бяха заспали по това време). Аз побягнах в моята спалня и цяла нощ спах с глава под завивките. Когато се събудих на следващата сутрин, всички врати - моята и към спалните на дъщерите и сина ми, бяха затворени. Аз никога не затварям вратите, затова попитах децата дали те не са го направили. Те казаха, че не са. Аз се обадих на майка ми и я попитах дали можем да ги посетим за уикенда. Тя се съгласи.

Когато се прибрахме обратно в къщата в неделя вечерта, всичко бе разхвърляно. Имаше обърнати мебели, съборени лампи и т.н. Веднага се върнахме в къщата на родителите ми и се обадих на полицията. Полицаите направиха разследване, но нищо не бе откраднато.

Реших, че няма да остана в тази къща повече. В деня в който се изнасяхме, моята майка бе в детската стая и помагаше на децата да си опаковат нещата, а аз бях в моята спалня. Когато бях в килера за дрехи, чух глас. Не мога точно да обясня как звучеше. Някак си дълбок и гърлен. Не можах да чуя какво точно казваше. Побързах да изляза от моята стая и казах на майка ми и на децата, че е време да тръгваме. Докато излизахме, зърнах с края на окото си фигура в моята стая. Стигаше на височина до рамката на вратата. Когато се обърнах на там, бе изчезнала.

Повече не се върнах в тази къща. Моите братя пренесоха останалите неща.

Източник

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Призрак...на щурец




Привидение атакува човек (ВИДЕО)

Няма коментари:

Публикуване на коментар