05 май 2014

Мъж в черно в хеликоптер

Тази читателска история е изпратена на американския блог "Phantoms and Monsters".

Това се случи през лятото на 2007-а. Аз работех в един курорт на 30 минути път от Пайн Буш, щата Ню Йорк. Аз и един пазач от охраната наблюдавахме от покрива на сградата около 8 светлини с диамантена форма. Те бяха масивни. Това се случи около 9:30 вечерта. Аз съобщих за наблюдението на сайта на "Националния център за докладване на НЛО наблюдения" (National UFO Report Center).

На следващия ден, докато работех, аз чух приближаващ се към сградата хеликоптер. Излязох на вън да видя, защото звучеше като да лети наистина ниско. Отпред се виждаше черен хеликоптер над главния вход. След това се насочи над сградата към задната част, където има малко езерце. Преминах на бегом сградата за да видя какво става. Машината бе на 3 метра над езерото. Това нещо бе изцяло черно без опознавателни знаци. Приличаше на "Апач". Това което ме смущаваше, бе че можех да видя пилота и той бе изцяло в черно, дори визьора на каската му бе черен. Непокритата част от лицето му бе изключително бледа. Той бе насочил погледа си към мен. След 30-тина секунди хеликоптерът се издигна и се насочи на изток. Най-дивото нещо бе, че когато се скри над сградата, аз повече не го чувах. Сякаш вече не беше там. Аз съм виждал няколко пъти НЛО в тази област, но това е първия път, когато изпитвах страх.

Връзка

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Подборка от 15 теории на конспирацията




Мистериозни светлини на камера за дивеч




Пътник във времето? Супертаен агент? Измамник? Извънземен?

Няма коментари:

Публикуване на коментар