12 май 2014

Призрак...на щурец

Това е история изпратена до американския блог Phantoms and Monsters.

Аз съм виждал призраци и снимки на призраци и знам как изглеждат - точно както когато са били живи, с изключение на това, че са бледи, леко размазани и може да се вижда през тях.

Това се случи през Юли 2012 в град Кент, Вашингтон, САЩ. Аз и моето семейство се прибирахме от местен магазин. Спряхме да си направим снимки пред едно пусто място. Там някога имаше ресторант, но мисля, че изгоря в пожар или бе съборен. Сега там всичко е обрасло с трева, има дървета и цветни храсти и малко останки от ресторанта като стъкла и т.н.

Вече ме бяха снимали и докато чаках и другите да си направят снимки един на друг, се разходих наоколо. По едно време погледнах към земята и видях щурец...призрачен щурец. Изглеждаше като всеки друг щурец, който можеш да видиш в задния си двор, само дето беше прозрачен, бял и с неясни форми. Не можех да повярвам на очите си какво виждам. Той направи само един от неговите си звуци "крик-крик", подскочи в тревата и...изчезна.

Разказах на семейството ми какво съм видял, те казаха, че макар историята да е необичайна, ми вярват. Поговорихме известно време и стигнахме до извода, че насекомите имат духове също, поне този имаше.

Източник

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Призрачно телефонно обаждане от празен музей




Призрачна фигура на мач в Боливия




Фантомен автомобил на видео от Русия

Няма коментари:

Публикуване на коментар