14 май 2014

Пропуснато повикване от 123?!

Вчера, на фаталната според някои дата 13-ти (но не петък) ми се случи нещо интересно.

Към 3 без 10 следобед, тръгнах да набирам един приятел и видях, че имам едно пропуснато повикване. По това време бях в движение, така че нищо чудно, че не съм чул телефона си, нито съм усетил вибрацията. До тук нищо необичайно. Изненадата дойде, когато видях от кой номер ми е пропуснатото повикване - 123! Номера за връзка с оператор на Глобул, където се обаждаш за да си провериш сметката, да съобщиш за повреда или изгубена сим-карта и т.н. Номера където един записан автоматичен глас ти казва "за еди-какво-си натиснете 1, за друго натиснете 2" и т.н.

Предполага се, че абонатите само се обаждат на този номер, но не получават обаждания от него. Поне аз досега не съм имал такъв случай. Винаги досега, когато ми се е обаждал представител от Глобул (примерно за да ми предложи нов план), това е било от друг обикновен номер - вероятно в съответния офис. В интернет не успях да намеря друг такъв случай. Дали това е просто повреда в моя телефон (примерно някой приятел да ме е търсил, а да ми излиза уж, че 123 ми се е обаждал) или имаме някаква мистерия тук?

И накрая, чисто спекулативно, дали това интересно събитие (и знаменитата дата 13-ти) са ми повлияли до толкова, че да сънувам тази нощ (13-ти срещу 14-ти) един от най-странните сънища, които са ми се присънвали някога? За това какво сънувах може би ще разкажа отделно, в по-обща статия посветена на сънищата.


4 коментара:

  1. Загадката е разгадана - не са ме търсили мъжете в черно, а VIVACOM! 123, освен на Глобул, е сервизен номер и на този оператор (за Мтел не знам).

    От Виваком са ми звъняли на мобилния телефон на Глобул за да ме питат дали има проблем със стационарния ми телефон. Малко е объркващо това, че повикването излиза, че е от 123

    ОтговорИзтриване
  2. Ммм нищо странно няма, звънят от този номер също когато не си плащал своята сметка със месеци. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен18 юни, 2014 22:33

    На мен пък се опитват да ме измамят! Кандидатствах за зелена карта за САЩ от една уеб страница. (УЖ томбола за зелена карта.) И вече толкова време ми звънят от +19175228368 но аз съм на работа и нямам възможност да говоря и винаги съм със пропуснато повикване. Bчера излязох в почивка за една седмица. Няколко пъти съм се обаждал на на тоя телефон за да разбера кой ме търси толкова настървено, но познайте телефона е изключен. Вчера реших да разбера на кой е тоя телефон? Не се хваля или нещо подобно, но компютърната ми грамотност е доста висока. Кода е на Английски мобилен оператор. Kартата е активирана в Ню Йорк и е на името на някакъв си Stephen Gomez. Потърсих повече инфо вече във google за същия телефонeн номер https://www.google.bg/?gws_rd=ssl#q=%2B19175228368 така разбрах, че същия този Stephen Gomez се опитва да прецака не само мен a и много други хора. Цялата система е такава.... Създава фалшива уеб страница за зелена карта за Щатите и Канада. Tам трябва да си дадеш личните данни за да кандидатстваш за зелена карта, говоря за цялата информация. (Аз когато го направих не подпълних всичко.) Когато си подпълнил всичко и го изпратиш, на практика той вече знае всичко за теб, по този начин може да ти открадне самоличността чрез фалшиви документи и да ти изтегли парите от банката. Така разбрах за какви тарикати става на въпрос! Вчера към 10-сет часа вечерта ми звънна телефона от същия телефонeн номер. Ако знаех щях да запиша разговора. 3а 10-сет секунди я направих луда, защото говореше някаква жена едва говореща Английски!

    ОтговорИзтриване
  4. Странно и аз искам да споделя нещо някъде на 15 - 16 Юли с един мой приятел бяхме в едно заведение и в един момент телефона му звънна беше някакъв странен номер и когоато вдигна му казах да пусне на високоговорител и когато вдигна никой не отговаряше , а и забравих да добавъ предния ден бяхме викали духове така и не отговори и много странно на следващия ден ни подгони един маняк ??? МНОГО СТРАННО

    ОтговорИзтриване