17 април 2014

Twitter

По принцип не съм голям почитател на социалните мрежи, но все пак реших да си направя профил в Twitter. Изглежда все пак тази платформа е много удобна за бързо разпространяване на информация и за кратки новини и съобщения, а не за лигавщини типични примерно за Фейсбук (без да искам да засягам някого с това, повечето ми приятели имат Фейсбук). Окончателно на решението ми да се присъединя към Twitter повлия опита на Ердоган да го забрани в Турция. Явно, щом властта се страхува от Twitter, той може да служи като алтернативен източник на информация, а не само като средство за промиване на мозъци в угода на властите. Все още търся интересни Twitter канали, но постепенно предполагам, че ще намеря.

Надявам се само да не стане като с Google+. През 2011 се присъединих към тази мрежа с идеята да я използвам като допълнение към МИСТЕРИКА, дори дадох връзка в МИСТЕРИКА към моя Google+ акаунт и читатели на блога ме добавиха в кръговете си. Само че скоро започнаха да ме добавят съвсем непознати хора. Основно това стана след като коментирах един постинг на една рускиня. В момента имам над 1000 "приятели", болшинството от които руснаци. Сами разбирате, че няма как да следя всичко написано от тях, още повече, че повечето неща са на теми които не ме интересуват, нито пък "приятелите" ми биха се интересували от паранормални теми. Затова и почти не публикувам нищо там.

В Twitter май също има някаква мания да имаш колкото се може повече последователи и почти веднага се намери някой, който да се абонира (follow) за канала ми без въобще да ме познава или да знае интересите ми. В случая първия който ме добави се оказа една мексиканска кечистка ;) Аз също се абонирах за нейния канал от уважение. Давам линк към профила си тук:


Ако поне 10 от читателите на блога ме добавят, ще почна да пускам съобщения (така наречените "туитове") с това какви материали мисля да публикувам в МИСТЕРИКА, какви странни новини съм намерил и т.н.

3 коментара:

  1. Евала, че си решил да дадеш шанс на туитър. За мен туитър е номер 1 социална мрежа, както и най-полезната такава. Поради дългият ми опит с нея мога да ти кажа, че хората с типични фейсбук "навици" не са добре приети в там. По същата причина горепосочените бързо губят интерес в туитър, защото там се обсъждат (примерно) повече политически и актуални теми, отколкото снимки и смешни клипчета. Говоря за българското общество в туитър, с друго нямам опит и не искам да имам - това ми е достатъчно за да бъде любимата ми социална мрежа от много време насам.
    Веднага ще те последвам - следя блога ти тук от доста време, а с туитър дори ще ми е в пъти по-лесно да го правя.

    Поздрави :))
    User: dredybg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, и аз съм доволен от Туитър от все още малкия ми опит с тази платформа :)

      Изтриване
  2. Днешното земетресение ме вдъхнови да инсталирам една приставка към блога. Тя показва това, което пиша в Туитър. Така ако нещо важно се случи, мигновено мога да го отразя, дори и да съм в движение - чрез мобилен телефон много лесно се пускат неща в Twitter, за разлика от Blogger.

    ОтговорИзтриване