26 април 2014

Читателска история: спомен за отвличане от извънземни

Получих тази история по пощата. Мисля, че на тези извънземни на Запад са им дали името "нордикс" (nordics), а също и "космически братя" - приличащи на хората, с руси коси, бяла кожа и сини очи.

Мисля, че преди 2-3 години бях отвлечен от извънземни, въпреки че "отвлечен" не е точната дума, първо защото не става въпрос за преместване в пространството в някоя от познатите на науката форма и второ защото не придавам на случилото се негативна оценка. Просто в един момент в съзнанието ми изникна нещо като спомен, който не мога да свържа с конкретно време, но вътрешно съм убеден, че действително се е случил. Няма как този спомен да е плод на фантазията ми, тъй като не съм се опитвал да си съчиня нищо на подобна тематика, а споменът се появи в главата ми в напълно завършен вид.

Това, което знам, е че бях на нещо като космически кораб - огромен и с елипсовидна форма, без никакви ръбове. Помещенията вътре бяха светли и просторни, с огромни прозорци. Светлината обаче не беше ярка или неонова, а много приятна. Бих описал мястото като модерно и екстравагантно обзаведен офис. Мой гид в този космически кораб беше една изключително красива млада жена, висока, с дълга руса коса, сини очи и много приятна усмивка. Казвам жена, защото и тя, и съществата, които срещахме из кораба, външно по нищо не се различаваха от земните хора и всички бяха високи, с атлетични тела, светлокоси и усмихнати. За съжаление много моменти от разговора ми с моята домакинка ми се губят, но си спомням някои неща. Не мога да кажа с точност и по какъв начин общувахме, но почти сигурно беше на български или поне аз го възприемах така. Каза ми, че са извънземни и че този кораб бил само "за туристи", защото на тях не им е необходимо да използват такива средства за предвижване. Може би най-интересното нещо, което ми обясни, е т.нар. вътрешен механизъм за защита на Вселената - по нейните думи всички планети, на които има разумен живот, са разположени на огромни разстояния една от друга и за да успее дадена цивилизация да преодолее тези разстояния, трябва да е достигнала толкова висока степен на развитие, че да е отхвърлила войната като средство за разрешаването на конфликти. Затова и според нея хората на Земята не трябва да се страхуват, че извънземните могат да ги нападнат или да им навредят - абсолютно всички цивилизации, успели да достигнат планетата ни, са добронамерени. Каза ми и че отдавна са сред нас и ни помагат, но успяват да останат незабелязани, защото външно по нищо не се различават от нас, а човекът е с нагласата да търси нещо различно от себе си - зелени човечета, сиви хуманоиди и т.н. Вероятно това, по което се различават от нас, са нематериалните компоненти на организма - съзнанието, душата, които все още не са добре изследвани от науката.

Любопитно е и че моята домакинка ми предсказа някои неща за собствения ми живот, които до момента се сбъдват изумително точно. През цялото време, докато се разхождахме из кораба, между нас имаше силно привличане и в крайна сметка успяхме да намерим място, където да се усамотим и да осъществим сексуален контакт.

В общи линии това е споменът, който преди 2-3 години се появи в съзнанието ми по необясним начин. Ще се радвам, ако историята ми достигне до хора, които имат повече информация за подобен феномен или пък са преживели нещо такова лично.

Читателят ми изпрати и две направени от него скици (на вътрешността на кораба и на жената):



6 коментара:

  1. Тези скици не са правени от него и това ме кара да мисля, че си е измислил всичко. Ето откъде е намерил скицата на момичето http://pmucks.deviantart.com/art/Pretty-Girl-Sketch-439915995 , ето и къде е намерил скицата на "кораба" http://www.digitaltutors.com/forum/showthread.php?37469-Futuristic-Environment-Spaceship-Bridge-Scene (второто мнение).

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Изненадан съм от това което си намерил, за какво му е на някой да представя чужди скици за свои?! Но може би историята все пак е истинска. Надявам се, човека, който ми ги прати, да види коментара и да ни каже за скиците.

      Как между другото разбра, че са взети от други сайтове?

      Изтриване
    2. От доста време има една опция при търсенето (май google я въведоха)- да се търси по картинка. Казваш с десен бутон, че искаш да намериш подобни картинки и намира къде другаде има същите или почти същите.

      Иначе на мен ми прилича на сън неговото. Хубав, че и с бонус, но сън. Ако наистина му се сбъдват предсказанията от него, ще е хубаво. Но щом е излъгал за едно, може да лъже и за друго. Сигурен ли си, че е казал, че скиците са негови?

      Изтриване
    3. Отново прегледах кореспонденцията, да не би аз да съм сбъркал. Точно така пише, че скиците са направени от него.

      Изтриване
  2. Отваряш Гугъл. Отиваш на "Изображения", а след това провлачваш картинката в полето за търсене и я "пускаш" там.

    ОтговорИзтриване
  3. Историята за мен е лъжа защото има не само добри а и лоши извънземни.Лошите са познати като СИВИТЕ.Освен това щом не го е помнил значи спомена е бил изтрит а освен чрез хипноза няма как изтрит спомен да ти се върне от нищото.Историята е добра но не е доизмислена.

    ОтговорИзтриване