16 април 2014

Призрачно телефонно обаждане от празен музей

Това е типична паранормална история, само че има един доста рядко срещан момент - човекът не е анонимен, казва че е директор на конкретен музей. Следователно може да се провери донякъде достоверността на разказаното.

Аз съм директора на Канзаския авиационен музей, който се помещава в историческия въздушен терминал в Уичита, който е построен между 1929 и 1933. Имаше сватбен прием една съботна вечер. Последният гост си тръгна около 2 часа през нощта. Аз изгасих всички светлини, заключих и потеглих към къщи.

Бях изминал близо километър, когато мобилния ми телефон звънна. Обаждането беше от номера на факса в музея. Бях последния, който напусна музея и това бе преди 2 минути. Кой би успял да се вмъкне за това време и защо ще ме набира по линията на факса? Аз обърнах автомобила и се върнах в музея.

Портата беше затворена. Отворих я от колата с дистанционното и се насочих към сградата. Не се виждаха други автомобили. Излязох от колата и проверих входната врата - бе заключена. Влязох вътре. Никой не се виждаше. Отворих вратата на офис помещението. Отново никой. Изключих алармата и се приближих до факс машината. Вдигнах слушалката, но нямаше сигнал. Издърпах бюрото и видях, че факса не е включен към розетката.

С други думи, бях получил обаждане на моя мобилен телефон от празен офис и изключена факс машина. Тихо излязох от сградата и се прибрах в къщи.

Има и много други случаи като този за 6-те години откакто съм в този музей.

Снимка на музея:


Източник: Ghosts and Ghouls
Дата на оригиналната публикация: 6 април 2014

Предполагам, че чувството е било доста изнервящо - да трябва да се върнеш в празната сграда през нощта, но човекът е нямал избор - като директор той е носил отговорност.

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Случай от Ирак (вероятно Гуул)




Кукла, която е зловеща и без да е обсебена




Известно свърталище на духове с разрешение за нощен престой и алкохол

Няма коментари:

Публикуване на коментар