31 март 2014

Кратки смразяващи крипипасти

Не съм предполагал, че може да има достатъчно страшни съвсем кратки истории от по няколко изречения. Това е брилянтно съвременно творчество. Да ти се изправят косите.

Ключът за осветлението

Прибираш се вкъщи, уморен след дълъг работен ден и готов за самотна отпускаща нощ. Пресягаш се към ключа за осветлението, но там вече има друга ръка.

Почукването

Събудих се от звуците на потропване по стъкло. Първоначално помислих, че идва от прозореца, докато не го чух отново от огледалото.

Сънят, който се сбъдва

Последното нещо, което видях бе будилника ми показващ 12:07, след което тя впи дългите си гниещи пръсти през моите гърди, докато с другата си ръка задушаваше моите писъци. Изправих се в леглото, облекчен, че това е само сън, след което видях часовника да показва 12:06 и чух как вратата на гардероба се отваря.

Драскането по вратата

Израствайки с котки и кучета, аз бях свикнал с драскането по моята врата докато спя. Сега живея сам, и тези звуци са доста по-изнервящи.

Чудовищата под леглото

Аз тъкмо го завивах, когато той каза: "Татко, ще провериш ли под леглото за чудовища". Аз погледнах за да го успокоя и там го видях отново, под леглото, треперещ той прошепна: "Татко, има някой на моето легло".

Снимката

В телефона ми имам снимка как спя. Но аз живея сам.

Източник

10 коментара:

  1. Анонимен31 март, 2014 16:31

    Въпрос на гледна точка - тези истории от по 2-3 изречения оставят прекалено голяма свобода на въображението и така съзнанието винаги успява да намери логично обяснение за "страшния" елемент в историята.

    ОтговорИзтриване
  2. Дъщеря ми изчезна завинаги в деня, в който ѝ разреших да си лакира ноктите с тъмнозелен лак ... месец по-късно открих парченце нокът, лакиран в тъмнозелено, в каймата, която купих от магазина.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бог да я прости какво мислиш е станало

      Изтриване
  3. Горката съжалявам за загубата ти

    ОтговорИзтриване
  4. Горката съжалявам за загубата ти

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Jack Nick, историята на Insomniac е просто пример за кратка страшна история (крийпипаста). Не се е случила :)

      Изтриване
  5. Чудовището под леглото направо ми изправи космите , как ги измислят тези хора :Д

    ОтговорИзтриване
  6. Много ми хареса историята "Сънят който се сбъдва"

    ОтговорИзтриване
  7. Най много ми хареса "Сънят които се сбъдва"

    ОтговорИзтриване
  8. Анонимен31 март, 2017 12:02

    обичам такива историй

    ОтговорИзтриване