12 март 2014

Маркирани от извънземни или от дявола?

Тази история е публикувана в сайта Phantoms & Monsters, те пък са я взели от един известен форум.

Моята 17 годишна внучка си играела вчера с нейното ръчно фенерче за ултравиолетова светлина, когато внезапно видяла тези странни знаци и на двата си прасци на краката! Тя толкова се уплашила, че веднага дотича разплакана на долния етаж при мен. Трябва да знаете, че тя не е някой който би си правил такива шеги или би търсил внимание. Тя е уникална в много отношения и са ми казвали, че тя е "дете индиго". Имаме нейни снимки със сияние около цялото и тяло при положение, че не е имало в този момент слънчева или друг светлина, която може да направи това. Нейният ум е впечатляващ и креативен. Тя е различна от всички други деца, които съм срещал през всичките 61 години от както съм на тази земя!

За тези знаци...опитахме да ги измием, ползвахме лосион и дори лак за нокти, но нищо не помага. Те се появяват само под ултравиолетова светлина и не са видими без нея. Приличат ми на руни, но не можах да намеря някоя руна, която да е подобна. Всички са еднакви като някои изглеждат по-стари от други. Има по една на всеки крак, която е много ярка. Истинска мистерия е как са се появили. Понякога прасците на внучката ми се подуват двойно и много я болят.

Хора ми предлагаха какви ли не обяснения - "паранормален знак", извънземни, алергична реакция към перилни препарати, етикети на дрехите, шеги на нейните приятели и т.н. Помислихме за всички тези варианти. А за това защо е осветила тялото си с ултравиолетова светлина...тя всъщност е осветявала стаята си и случайно осветила и крака си. Съвсем случайно открила символите. Тя не ходи по нощни клубове и нямаме нищо у дома ни с такава "невидима" боя или мастило. Дори и разтворител за боя не премахва тези символи, а това бе последната ни надежда!

Това не е измама и се надявам че някой вече е виждал или чел за такива случаи. Това е много сериозно за всички нас и се моля някой да има отговор.

Това са снимки на символите. Ако някой може да помогне, ще сме му много благодарни! - starfire2453





Хм, за първи път чувам за такъв случай. Аз също имам ръчно устройство за ултравиолетова светлина - взел съм го за да проверявам за фалшиви банкноти, а не за да си играя. Все пак си направих експеримент и не видях по моите крака да има каквито и да било знаци - за жалост или за радост. А между другото не вярвам в така наречените "деца индиго" и не случайно не съм публикувал никога нищо за тях.

4 коментара:

  1. Това ми напомни на кръстовете които жена от Софийски кв. беше забелязала на всяка една от касите в домът си.Нз., защо,но правя някаква асоцияция

    ОтговорИзтриване
  2. ИМАМ ИНФОРМАЦИЯ !!!!!
    Ако искате се свържете с мен във facebook - пиша се: Бела Донева.
    Пишете ми на лично, за да разбера че сте вие. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пиши на страницата на Мистерика във Фейсбук, ако искаш

      Изтриване
  3. Анонимен25 май, 2017 11:29

    Знам, че темата е стара, но ако не се лъжа, компанията за енергийни напитки Monster имат подобно лого.

    ОтговорИзтриване