07 февруари 2014

Случай с "дама пика" от Плевен

Първата читателска история изпратена ми през новата 2014-а.

Искам да ви споделя нещо. Не знам сигурно едва ли ще ви се стори достоверно, но като малак ми се случи нещо. Бях с една група приятели - около 5-6 човека. Тогава аз бях 11, мисля, че беше 2008 година. Тогава бяха доста разпространени клипчетата в интернет за истории с духове и ритуали за дама пика. Знам, че това бяха измислици, но все пак решихме да направим експеримент.

Не знаехме точно как се прави ритуала, но както казах събрахме се 5-6 деца. Един от нас не беше дете, беше на 18, но дойде с нас за по сигурно. Имаше една сграда, преди години беше кафене - всъщност забравих да кажа, че съм от Плевен. И така - кафенето беше разрушено и ние отидохме около 10 вечерта, беше лято тогава и взехме карта "дама пика", огледало, свещ и храна за призрака. Не знам защо, но си мислех, че трябва и храна и един приятел взе.

И тогава запалихме свещта и големият ни приятел - пълнолетния скъса картата и после произнесохме 3 пъти "дама пика появи се". Знам, че не бяхме направили реален ритуал, но се случи нещо. Когато си отворихме очите, попитах всички как са, дали се чувстват странно. Те отвърнаха, че са добре, нищо странно не са усетили и аз бях така докато един от тях не изкрещя името ми. О, забравих да ви кажа - казвам се Радослав на 17. И така - той извика името ми и аз се уплаших. Попитах го "какво" и той с уплаха ми каза "Ради, виж си ръката". Погледнах и точно от подмишницата ми течеше кръв. Бързо се стичаше надолу и почна да капе по плочките. аз се стреснах и им казах "хей, това шега ли е?", защото те си правеха шеги помежду си и на мен, но те ме гледаха уплашено. Един от тях замръзна и си каза, че не е шега.

Тогава се запитахме да не съм се порязал на идване, но това се оказа, че няма как да станало защото ние влязохме от вратата и не бях пипал нищо остро или доближавал, а пък и щях да усетя, но пък и не усетих някои да ме пипа докато ни бяха затворени очите. Прибрахме се шокирани и аз се измих. Те дадоха огледалото на мене. Аз се измих и тогава се стреснах повече - нямаше прорез, нямаше нищо, никаква рана. Как се случи не знам? Казах си - да не е шега? Опитах течността, но наистина се оказа кръв. Тогава точно преди да сложа огледалото, то падна от ръката ми и се счупи на пода. От тогава стана все по мистериозно. една седмица постоянно сънувах кошмари с една жена, която никога не бях виждал, а до колкото знам човек сънува лица, които е виждал в ежедневието си.

Не помня как изглеждаше, но помня едно - тя винаги преди да се събудя ме питаше защо изпуснах огледалото. Нямаше връзка с никоя история, която са чел понеже те бяха измислица. Също когато канех приятели в къщи и когато бях сам, винаги се отваряше вратата на банята - там падна огледалото. След седмица точно когато спряха кошмарите спряха и странните отваряния на вратата и от тогава ме е страх от тези ритуали. Не от духовете, а от самите ритуали.

Ще си кажете, че не е истина, но просто от много време се питах дали да го споделя с човек, които вярва в тези неща, защото сега не знам, но приятелите ми преди вярваха в мистериите, които ги даваха и по научните канали, но сега кажа ли нещо за мистерии или нещо вярно за живота или земята, те веднага го отхвърлят. Отхвърлят всичко, което кажа. Някак си искам пак да вярват в това, защото е истина, но не мога да накарам някого да вярва в моите вярвания. Те си измислят свои нелогични тези и доказателства и си мисля, че това е защото те се вманиачиха по компютърните игри. Е, и аз ги харесвам, но не губя представа за живота.

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Момче с черни очи плаши служещ във военна база в САЩ




Читателска подборка на фолклорни/паранормални същества - част 4




Гоблин прогонва полицаи от участъка им

21 коментара:

  1. ето за това предупреждавам във моята статия която изпратих за фолклорни същества читателска подборка . там изрищно съм забранил викането призоваването на демони или духове защото те никога не трябва да се будят или да им се дава достъп до земята тук защото така ще се наруши реда . скайп за връзка ghostrider_6666 . и един съвет ако можеш извикай някого да разбере случайно да нямаш следа от дух по теб или самия духд а черпи от твоята енергия . и виз случайно за нещо като защита което да носиш .

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен24 юли, 2014 21:48

    predi i az ne vqrvah na tezi istorii no sega edva kogato chetoh tolkova mn v internet prosto vqrvam i NIKOGA nqma da prizova duhh !!

    ОтговорИзтриване
  3. Аз също съм от Плевен къде точно се намира това кафине

    ОтговорИзтриване
  4. И аз съм от Плевен, моля те кажи къде е това кафене

    ОтговорИзтриване
  5. огледалото с викането може да е извикало някакъв дух или остатъчна енергия на някой който си извикал , и те е последвал след счупването духа или остатъчната енергия на този който си извикал може да е останала и да не е могла да изчезне . и не се призовава тия глупости защото с викането не се знае кой ще се появи както казвам мъртвите при мъртвите , живите при живите , а връзката която се прави е много рискована

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен13 май, 2016 21:27

      мале и мен ме исплаши

      Изтриване
    2. Анонимен14 май, 2016 13:56

      Мен ме плаши твоя правопис в коментарите ти :D

      Изтриване
  6. Анонимен13 май, 2016 21:23

    ама мене повече ме е стах това кокоето чух. аз бях го презовала но дама пика не се появи. но на третия път се появи и да дане забрая то ва беше се случи в банята и картата баше леко исгоряна но тя беше ще кажеш че плачеше. много беше срашно ама много и се разблака моята приятаелка както плачеше дама пика и така приятелката ми плаче ше. сега може да кажете че е измислица но то ва не е вярно. докато се га каввамх това се оплаших оштш повече хора!:(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дама Пика е плакала но защо????

      Изтриване
  7. Анонимен13 май, 2016 21:26

    хора а вие нешто несели случвало на вас!

    ОтговорИзтриване
  8. Анонимен18 май, 2016 18:47

    хахахахахахахахахахах!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@3№33333344444$$$$$$$$$$$$$$

    ОтговорИзтриване
  9. Ще напиша този коментар защото хората трябва да вярват във всичко.Разказваха ми и на мен такава история с дама пика.Не го правете!!

    ОтговорИзтриване
  10. Аз знам къде се намира това кафене.То е на улица Иван Вазов.

    ОтговорИзтриване
  11. най-страшното е че и на мен се случи това.Призовах ДАМА ПИКА но най-странното е че след това и аз сънувах такива сънища.Само дето жената е майка ми и в края на съня ми ме убива.В банята почва да тече вода от мивката а майка ми става и отива в банята и ми казва да си лягам а аз съм си в леглото.После аз ставам и виждам че баща ми е станал и играе на игри със затворени очи а мама му казва да си ляга.КАКВО СТАВА С НАС.Това е страшно.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И не сте потърсили професионална помощ -психолог ?

      Изтриване