28 февруари 2014

Момичето с черни очи и полицаят

Беше Октомври 2012 и аз бях нощната 12-часова смяна. Трябва да е било около 2:30-3:00 през нощта. Карах по малка черна задънена улица без къщи по нея. Стигнах до края на пътя и обърнах. На половината разстояние по улицата, по средата стоеше малко момиче в бяла нощница. Спрях автомобила и излязох за да видя, дали е добре.

Момичето не изглеждаше познато, затова попитах как се казва. Тя погледна към мен и тогава видях очите и. Те бяха абсолютно черни, сякаш зениците и бяха разширени и покриваха бялото.

Тя каза с глух и смразяващ глас:

"Ще дойдеш ли да ми помогнеш?"

"За какво имаш нужда от помощ?" - я попитах.

"Просто ела с мен, няма да отнеме дълго".

Инстинктът ми за самосъхранение веднага сработи. Казах и, че ако не ми каже за какво има нужда, аз ще си продължа по пътя. Мисля, че тя можеше да усети несигурността и страха в гласа ми. Тя не каза нищо след това, само се изсмя и се обърна. Не си тръгна, не започна да ходи, само се обърна. Колкото е възможно по-спокойно, аз започнах да се приближавам заднешком към автомобила, без за миг да свалям очи от момичето. Качих се в колата и внимателно я заобиколих. Не свалях очи от нея в огледалото за задно виждане докато не стигнах до главния път.

По-късно говорих с моя партньор и той се засмя, каза, че градът е толкова малък, че би трябвало и той да я е виждал. Предполагам, че не е нужно да споменавам, че не записах случая в дневника. Благодарен съм на Господ, че повече не видях това момиче от тогава.

Източник: Ghosts and Ghouls
Дата на оригиналната статия: 11 февруари 2014

Не е казано къде се е разиграла въпросната случка (което сваля от достоверността и), но предполагам, че става въпрос за САЩ. Знам със сигурност, че някои полицейски автомобили в Щатите са оборудвани с камери, които записват какво се случва. Такива имат пътните полицаи, но може би градските патрули нямат. Щеше да е хубаво най-после да се появи снимка или видео на някое такова "дете с черни очи".

1 коментар: