02 февруари 2014

Необяснима пълна тъмнина посред ден

Читателска история изпратена до About.com.

Аз търся отговор в интернет на странното събитие което се случи точно преди обяд на 22 септември 2013. Аз и моята братовчедка бяхме в кухнята и всичко бе в ярка светлина защото бе един слънчев ден. Задната врата също бе отворена позволявайки дори на още повече светлина да влиза в помещението. Аз тъкмо взимах сготвеното от фурната, а братовчедка ми си слагаше захар в кафето, когато се спусна пълен мрак за около 2-3 секунди. Единствено виждах светлините на фурната.

Първата ми реакция бе да отида и да проверя бушоните, но тогава осъзнах, че е 11:30 по обед. Небето беше слънчево и най-дебелия облак не би могъл да причини това. Моята братовчедка бе в града за да присъства на възпоминание почитащо паметта на нейна добра приятелка починала преди два месеца. Възпоминанието се бе състояло предишната вечер. Дали нейният дух ни показваше тъмнина, защото беше твърде светло за да ни покаже светлина? Не можем да спрем да говорим за това, надявайки се, че е било добър знак.

От сайта съветват жената изпратила тази история да говори със съседите си, дали и те са преживяли нещо подобно на този ден или феноменът се е проявил само в нейната къща.

Връзка

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Призрак пред британския парламент в новогодишната нощ?

Няма коментари:

Публикуване на коментар