22 февруари 2014

Бюлетин МИСТЕРИКА - 22 февруари 2014

Може би сте забелязали отсъствието ми от блога през последните дни. Да, статии се публикуваха, но това се дължеше само на навика ми да подготвям материалите предварително и да задавам на коя дата да се появят автоматично.

Не обновявах секцията с линкове към външни материали, не отговарях на коментарите (за щастие не бяха публикувани обидни коментари заслужаващи триене), не отговарях на имейлите и въпросите в скайп.

Всичко това се получи поради факта, че почти перфектно работещият ми лаптоп, сутринта на 12 февруари изненадващо просто отказа да работи. Цяла седмица мина преди да ми го върнат от сервиза и то без да бе възстановена напълно информацията ми. Сега доста работа ме чака свързана или несвързана с блога. Надявам се бързо да наваксам.

Интересни са няколко неща.

Първо, този проблем се получи няколко седмици след като изтече двугодишната ми гаранция. Имам познати на които също им се е разваляла различна техника седмици и дори дни след изтичането на гаранционния срок. Как да не се съмняваш, че компаниите залагат това да стане нарочно.

Второ, дни преди появата на проблема, имах странни предчувствия. Това именно ме накара да подготвя предварително повече материали за блога отколкото подготвям обичайно. Обикновено съставям материали за една седмица напред. Примерно, ако днес е понеделник, се грижа да има подготвени статии до следващия понеделник. Този път обаче подготвих не за 7, а за 10 дни напред. Но вече и те са на привършване и трябва през следващите дни отново да наваксам.

Жалко, че именно сега ми се развали лаптопа и достъпът ми до интернет бе само от време на време от други компютри. През изминалите дни се случиха важни събития както в България, така и в света. Размириците в Украйна и отново заиграването с етническата карта в България са две от тези събития. Определено светът се променя, но не съм сигурен дали е към по-добро. Също така не съм сигурен кое е спонтанно, хаотично събитие и кое е дирижирано от кукловодите в сянка. Кои са тъмните сили дърпащи конците и какви са им целите. Избуяват десетки, а може би стотици коя от коя по-шантави теории. За една такава теория ще се появи статия след няколко дни - тя свързва Казахстан и новата му столица Астана с масоните и Новия Световен Ред. А дотогава ако се интересувате от това какво става в света и по-конкретно в Украйна, може да следите този канал в YouTube, където често предават на живо случващото се:

Громадське ТБ

7 коментара:

  1. Наскоро гледах някакви клипчета на който пише Creepypasta Някой ще ми убясни какво точно е това защото има някой доста шокиращи снимки и видеа

    ОтговорИзтриване
  2. Според Wikipedia:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Creepypasta#Other_phenomena

    това е общ термин за различни градски легенди или страшни истории, които циркулират в интернет и често се отнасят за специфични снимки, видео-клипчета или компютърни игри.

    ОтговорИзтриване
  3. Здравейте интересно ми е попадали ли сте на историята за Geff говорещага мангуста,историята поне на мен ми беше много интересна.

    ОтговорИзтриване
  4. Да, това не се ли е случило преди няколко десетилетия?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да през 30те години,по точно 1931 г тогава т.н. Геф (Джеф) не съм сигурен за произношението добива популярност след разказа на Дж.Ървинг пред местните медии за странното същество обитаващо тавана му...

      Изтриване
    2. Ако ми изпратиш линк към най-добрия материал посветен на тази история, мога да го преведа и публикувам.

      Изтриване
  5. Използвам тази тема за да кажа за няколко неща свързани с блога:

    1. Отново добавих търсачка (в горната дясна част) с която може да се търси във всички материали в МИСТЕРИКА. Преди имаше, но нещо се прецака и я махнах. Дано сега няма проблеми

    2. Днес подготвих статия за "крипипастата" в която проучвам произхода на думата и значението и. Има и няколко примера. Ще се появи на 4 март.

    ОтговорИзтриване