14 януари 2014

Момче с черни очи плаши служещ във военна база в САЩ

С голяма доза на сигурност може да се каже, че едва ли има друго същество което през 2013 да е плашело хората повече от децата с черни очи.

С това изречение започва оригиналната статия от която съм взел настоящата история. Може би в Америка действително тези същества се срещат много често, това не е вярно за България обаче - преди време пуснах анкета в МИСТЕРИКА с въпрос към читателите с какво странно и паранормално са се сблъсквали. От 10 възможни отговора, децата с черни очи заеха почетното последно място. Но да се върнем към оригиналната статия.

Срещите със страшните деца прераснаха от истории разпространявани в интернет форуми до важни сценарии развивани в холивудски филми, което поражда въпроса дали децата с черни очи са новия "Бигфут". Това предстои да се види, междувременно читателските истории за срещи с такива деца продължават да пълнят нашата пощенска кутия...и нашите кошмари.

Досега не бях чувал децата с черни очи да са тема на филми, макар че беше въпрос на време продуцентите да ги подхванат, все пак всичко популярно носи пари. А, че съвременни феномени като "децата с черни очи" и "слендерман" изместват по популярност класически мистерии като "Бигфут" е очевидно.

Тази история ни бе пратена от авиатор от военна база в Тексас. Едно е да изплашиш жена докато е сама в къщата си, съвсем друго да ужасиш трениран военен и то във военна база. Това само показва колко страшни тези деца са.

Отново трябва да направя малко уточнение. До колкото разбирам от оригиналната статия човекът на когото се е случило това не е пилот, а по-скоро от поддържащия персонал към самолетите, но пак има сериозна подготовка. Следва самия разказ на очевидеца.

Аз съм над 2 метра, 118 килограмов авиатор, който преди това е бил в специалните сили. Преди месец, бях разпределен в база в Тексас, чието име няма да спомена. Пиех бира, когато чух чукане на вратата на спалното помещение. Станах от леглото и защото мислих, че е моя съсед от другата стая отворих вратата на банята, която е свързана и с двете стаи. Нямаше никого. Объркан, погледнах и през шпионката на външната врата.

Пред вратата стоеше момче на не повече от 17-18 години. Попитах "какво става". Той разшири устните си в усмивка, която мога само да опиша като жестока и хишническа. Попита ме дали може да използва телефона ми. Аз отговорих - "сори, приятел, но смятам да си лягам, пробвай в административната сграда от другата страна на паркинга. Аз се отдалечих от вратата, без да мисля нищо конкретно за случая.

Той почука отново и този път се отправих към прозореца за да накарам (с размерите си) момчето да се разкара. Дръпнах завесите и погледнах право в него. Той погледна нагоре към мен. Той бе не повече от 1 метър и 75 сантиметра и 60 килограма...наистина мършав и немощно изглеждащ човек. Аз не се плаша лесно, но нещо в него ме накара да се притесня.

Момчето попита дали може да дойде и аз видях очите му...те бяха пусти въглени и заедно с хищническата усмивка ме накараха да ме полазят тръпки. Нещо не беше наред. Аз казах "ще те предупредя още веднъж да се разкараш преди да ти сритам задника". Обърнах се за да си взема телефона и когато отново погледнах той беше изчезнал.

Не можех да прогоня чувството, че съм го виждал някъде и преди.

В Пенсилвания, две години преди тази нощ, аз работех на бензиностанция. Все още бях в гимназията и през октомври бях нощта смяна. Тогава го видях да ходи покрай четирилентовата магистрала. Той се приближи към нас с моя брат, който беше навън и пушеше цигара. Брат ми му извика дали има нужда от нещо и отговорът беше същия...има нужда да използва телефона. Брат ми му каза, че е зад щанда и не може да го ползва, но хлапето продължаваше да се приближава. Ние се прибрахме вътре, а той застана пред стъклената витрина и започна да чука в продължение на няколко минути докато брат ми не взе една бухалка и не излезе навън.

После брат ми ми каза същото - че момчето имало бяло лице и черни очи.

Източник: Who Forted?
Дата на оригиналната публикация: 1 януари 2014

Интересно, имаме нови моменти в легендата за децата с черни очи. Досега хората се отърваваха от тях като не ги пускаха у дома си / автомобила си или като бягаха от тях. Според тази история може да ги прогониш и като проявиш твърдост към тях.

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Нещото зад вратата

6 коментара:

  1. според мен те ще могат да се махнат и като ги застреляш или обезглавиш

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не препоръчвам такива действия :) Я си представете, че това е обикновен тинейджър, който си е сложил черни лещи за да си направи шега. После ще трябва да лежите дълго време в затвора за умийство.

      Изтриване
    2. аз казвам за деца с черни очи не за тихнейджъри , за тях по два шамара

      Изтриване
  2. i as vidqh dete s cherni ochi beshe okolo 14 15 godishen mladesh toy doyde kum men i pochna da me moli sa cikara as mu otvurnah ne i da se mahne toy si drugna na drugiq den pak doyde da me moli sa sushtoto as mu otvurnah da se maha inache shte si ispati i ottogava ne sum go vishdal

    ОтговорИзтриване
  3. В Руските документални предавания даваха за тези и други деца(няма значение пола) с разни способности(предсказания или телекенесис)някои умират на точно определени места на 16-18 год. (нло си ги прибира....демек..прибира хуманоидни деца..техните Нови деца...при отвличане винаги се губя 9 мин.-забременяване...(нло- до 1.50м височина с голямите очи..и яйцевидна глава...за незнаещите тези са 1-ни от около 10 злонамерени раси които са посещавали...но останали на земят...  с технологии бая години над нашата...(летящите им чиния се задвижва от Атомен заряд... Силата е равна на цяла Атомна централа!(как са я побрали в около 8/10 м. лет.кораби.... Видовете чинии са като при нас колите....различни на външен вид и на способности) ..единствено тия малките продължават с експериментите над хора..благодарение на USA(имаше цял малък квартал..но USA ги хвана шубето и изби повечето...за да могат да ги контролират...да не ни пръснат.......така и за тия чернооки се смята за сега че са едни от вече над 70 разумни раси които са ни посещавали...а около 20 вида(добронамерени) има заселени на земята по данни на Руските и Американските служби....(има едни като човек само че ръцете са по-дълги и тичат като кучета...винаги чисто голи...като диво животно...не надвишават 2м височина...с полови ограни...(доказано е със скеле и видеоматериали).........Тези чернооки деца се доближават най мн до човежкия хуманоид..преди тях най близко бяха Русите-коси(клонинги близо 2 метра високи...но си приличат мн по скелета....няма значение от пола)...в (youtube) се разровете има мн клипове + доказателства и експерименти....тия чернооки са последните известни за военните...както и гномите(10 см) все по често ги срещат.........Луната : Аполо 20, която е съвместна между САЩ и СССР... . Аполо 20 лети до Луната на16-ти август 1976. Целта е кратер Iszak D, югозападно от кратера Delporte, на обратната страна на Луната. Космонавта от страна на СССР е Алексей Леонов, от САЩ - Леон Снайдер, а на около лунния модул еУилям Рътлидж (W.R.). При тази мисия посещават за четвърти път открития от Аполо 15 (а последната официална мисия е Аполо 17) координатите на кораба: -18,5 lattitude 117,6 дължина, или 18,5 Ю.Ш., 117,6 И.Д.
    инструмент за търсене в базата данни: http://wms.lroc.asu.edu/lroc/search
    --Ние влязохме в големия космически кораб, а също и в триъгълния. Основните изводи са: това е кораба-майка, много стар, който е прекосил Вселената най-малко преди един милиард години (оценката е ~ 1,5 милиарда години). Имаше много признаци за биология вътре: в старите останки от растителността в "моторния" сектор, специалните триъгълни камъни, които изпускаха "сълзи" от жълта течност, която има някакви специални медицински свойства, и разбира се, допълнителни признаци за „извън слънчеви същества“. Открихме останките на малки тела (10 см), които „живеят” в мрежа от стъклени тръби, като всички са на кораба!(като нашите опитни мишки) Но най-важното откритие са двете тела, като едното беше непокътнато.---
    Едното го кръстиха " Мона Лиза" - взето е цялото тяло...от другото само главата понеже беше мн разложено....а Мона Лиза беше на системи(както в болница) и цялата с прозрачно покритие на тялото(да запази тялото-мумия)...когато махнали системите...потекло някаква течност...тя е с по голями очи от на човек и с по 6 пръста....

    Пуснете статия за "Мъжете в Черно"-има няколко клипа от охранителни камери и мн разкази!!! Ако не сте я пускали....че не съм прегледал целия сайт....

    $€7}{¡_545   (Blue Hat & White Hat)

    ОтговорИзтриване
  4. Човек, ти или си ползвал google translate или някакви фалшиви гъби :D По съм склонен да вярвам че е второто :D

    ОтговорИзтриване