26 декември 2013

Нещото зад вратата

Този материал е пратен до блога "Ghosts and Ghouls", предполагам че това е история от САЩ.

По това време аз бях в гимназия, а моята по-малка братовчедка бе в прогимназията. Аз често и бях на гости защото училището ми беше наблизо.

Един следобед гледахме телевизия и аз трябваше да отида до тоалетната, така че оставих братовчедка ми на дивана и тръгнах към банята. Докато бях вътре видях, че вратата в долната си част се огъва все едно някой я натиска отвън.

"Престани, Сали" - се провикнах през смях - "ще счупиш вратата!"

Ние често правехме глупави неща като да тропаме по вратите и да изскачаме внезапно една пред друга.

Вратата вече значително се беше огънала и можех да видя около сантиметър от долната и част. Реших да я отворя рязко и да я хвана на местопрестъплението. Вратата тъкмо започна да се връща в нормалното си положение, когато я отворих. Нямаше никой там.

Изтичах веднага във всекидневната и моята братовчедка все още седеше там. Проверих и пулса за да видя дали просто не е била твърде бърза при връщането си. Беше нормален. Започна да ме гледа все едно съм полудяла и аз я попитах дали тя е натискала вратата на банята. Каза, че не е.

Източник

Няма коментари:

Публикуване на коментар