07 октомври 2013

Читателски снимки на НЛО + разни преживявания

Тези снимки са ми пратени от читателка на блога. След тях има и няколко несвързани със снимките преживявания, изпратени отново от същата читателка. Текста ми беше изпратен по скайп написан на латиница и основно моите корекции са стилистични.

Първите две са от лятото на тази година и са заснети над Рупите. Много добре заснети обекти приличащи на класическия тип НЛО - "летяща чиния". Жената ме увери, че не са измама. Направил съм увеличение на обектите - след оригиналните снимки.





Над билото на планината Беласица (17 септември 2013). Не толкова ясен обект.



Отново планина Беласица (пролетта на 2013).



***************************

Тя (става въпрос за роднина - възрастна жена) се слави в семейството с нейните провидения...понякога ги сънува...друг път говори наяве с непознати срещнати случайно по пътя и изчезнали ей така...

Последният и случай е от преди две седмици, дата не мога да кажа точно. Били на нивата със снаха и, сина и и внука. Оправяли си нивата, но всеки на разстояние от другия, само малкия щъкал наляво надясно. Почти веднага като започнали работа на бабата се явил млад, здрав мъж на кон без седло от никъде си и я запитал за главния път Е79. Между другото роднините ми живеят в едно селце до Сандански - Ново Делчево. Жената му казала по кои път да поеме и в следващия момент дребосъка ги прекъснал и тя се обърнала да види какво иска, в следващата секунда вече нямало никои до тях - ни кон, ни младеж. Снахата потвърждава думите на бабата, каза че в далечината видяла бабата да говори с някакъв мъж на кон, но само толкова. Другият син на бабата като чул разказа се пошегувал, че била заспала и то на крака, но снаха и се застъпила за нея. Тогава той скочил на колата с тях и се върнали на нивата, там където видяла баба младежа, но установили, че на мястото няма никакви следи - нито от коня, нито дори от ботушките на младежа (бабчето добре ги огледала, много стар модел, но чисто нови изглеждали). Тя жената хич не иска да сънува...страхува се, че сънищата и могат да предричат нещо (както се е и случвало не веднъж), а често и кошмари сънува. Всъщност е сестра на моя баба по майчина линия, но не е човек които така си говори, дори честно казано не обича много да разказва такива неща.

Разказвам ти това, защото като четох блога ти си казах "все пак може наистина да има някакви паранормални явления, които все още не знаем как да си обясним.." и не само ми се струва, че някои неща се случват без ясни обяснения.

***************************

Aз лично често съм имала случаи на дежаву както му казват, но за един от тях ясно си спомням и няма как да забравя, че първо го сънувах, и близо 4-5 месеца след това наистина ми се случи, а дори не е нещо интересно или важно. Сега съм на 25, но тогава съм била 12-13 години някъде. Сънувах, че имаме час по физическо, който приключва и момичетата си влизаме в съблекалнята да се преоблечем. Аз лично влизах сама и последна винаги (срамежлива съм). Но в съня ми след мен нахлуха в съблекалнята 3-4 момичета, решили да се преобличат в последния момент и те като мен. Те си приказваха за някакви домашни и момчета. След 4-5 месеца, както вече ти споменах по-горе, целия сън до последната дума на момичетата се разви пред очите ми, по абсолютно същия начин.

3 коментара:

  1. Всички чакаме пътешествениците във времето да изскочат от някоя машинария, а те се разхождат на коне. Поздравления за избора му на превозно средство и дестинация. :)

    Иначе и аз имам някои истории с хора, които изчезват много бързо след като съм ги видял. При това в равно и открито място. Още не знам как го правят :)

    Втората снимка с малко въображение може да се докара до птица в полет, а последната прилича на процеп в облаците при залез. Но останалите изглеждат чудесно. Докато са снимани на какво приличаше обекта и как се движеше? Или чак по- късно са забелязани?

    Понякога ми се иска да живея на някое по- тихо място и да мога по- често да поглеждам към небето :)

    ОтговорИзтриване
  2. Само на мен ли ми прави впечатление, че свръхестествените неща се случват предимно на едни и същи хора. Дали виждат разни неща, защото искат?!

    П.П.: За сънищата вярвам, защото и на мен ми се е случвало, но според мен някои, но е всички, имат по-логични обяснения.

    ОтговорИзтриване
  3. Доста често ми се е случвало да сънувам нещо и да се случва, но съм сънувал напълно ежедневни неща(Освен онзи път, когато си ударих главата, но не ми се разказва. Беше странно.) Тъй де, мисля твърде скептично, но ако сънуваш, че отиваш за хляб и ти се случи не е голяма изненада. Ако момичетата са си казвали точно едно и също е това вече е голямо съвпадение и се приема за нещо странно.

    ОтговорИзтриване