04 октомври 2013

Вероятно наблюдение на НЛО в Стара Загора от преди няколко години

Получих по пощата това пряко свидетелство. Освен това момчето, което ми прати тази история, вероятно ще ми прати и информация за една местна градска легенда от Стара Загора. Радвам се, че получавам такива материали - в България има не малко мистични места и интересни случаи.

Преди около 5 години бях с приятелката ми в Аязмото- това е един парк, с алеи и пейки, който се намира до Стара Загора на едно възвишение. Беше лято и бяхме седнали на една пейка и си говорихме. Тогава бяхме на 18-19 години. Нямаше никакви лампи край нас и гледахме небето. Виждаха се няколко звезди между дърветата. Бях се загледал в една от тях- не беше най- ярката от тези, които се виждаха, не беше и най- бледата. И двамата гледахме точно в тази посокока. Говорихме си около половина час, когато точно тази звезда направи едно движение като на падаща звезда, която оставя следа. Стори ми се, че движението не е надолу, както е обикновено, а към космоса. Следата, която остави, беше къса. Секунда по- късно всичко изчезна. Погледнах към приятелката ми и я попитах дали е видяла това. Тя отговори, че го е видяла. Останахме още 2-3 минути, но звездата не се появи. Нямаше облаци, нямаше дървета да я скриват- просто беше изчезнала. Поговорихме си малко за това, после ни достраша и си тръгнахме.

Ако предположим, че е земна технология, то тогава е много интересна. Стоя на едно място 30 минути и после с движение, която оставя следа, се маха по много бърз начин. Сигурен съм, че не беше хеликоптер- прекалено дълго стоя на едно място и прекалено бързо направи движението.

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Подборка разкази на очевидци (от Америка)




Случаи от варненско




Читателска подборка на фолклорни/паранормални същества

13 коментара:

  1. Метеор? Описанието съвпада точно. Появява се за кратко и изчезва оставяйки малка следа след себе си.

    ОтговорИзтриване
  2. Странното е, че стои неподвижно в небето известно време преди да се раздвижи - метеорите не правят така :)

    ОтговорИзтриване
  3. Никъде не е казано, че са гледали точно тази звезда, а че са гледали в тази посока. Има разлика. Ако не гледаш нещо точно определено е лесно окото да те подлъже, защото не са 2-3 звезди на нощното небе, за да можеш да кажеш със сигурност, че преди е била там неподвижно.
    Определено не намирам случаят за интригуващ.

    ОтговорИзтриване
  4. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  5. Заради светлинното замърсяване над Стара Загора няма голям брой звезди които да виждам. Виждаха се 4-5 в този участък на небето, И да- гледах точно към нея и съм го написал. Освен това беше в полезрението ми през цялото време и съм сигурен, че след движението я нямаше. Ако примерно съм далече от града няма начин да видя, че някоя звезда липсва, защото са наистина много. Но при 4-5, които се виждаха на място където нямаше клони, съм сигурен че мога да преценя дали я е имало после или не. Но няма голямо значение. Просто интересна за мен случка. Само не знам защо няма коментар под всяка история от чужбина, че не е интригуваща, а щом е от България веднага трябва да се изкаже скептицизъм. Още като пращах историята бях писал, че не е кой знае какво, но чак такива крайнa оценкa за това дали е интересна не очаквах :).

    ОтговорИзтриване
  6. Случката е достатъчно интересна за мен. Иначе всеки има право да се съмнява.

    Също така благодаря на всички които са ми пращали материали. През следващата седмица ще се появят още две читателски истории.

    ОтговорИзтриване
  7. Позволи ми да остана скептичен.
    1. Гледали сте някъде там, но не точно конкретната звезда.
    2. Казваш, че е било между клоните на дърветата. Дори и съвсем осезаем полъх би разклатил клоните/листата и би създал илюзията за трептене на звездите.
    3. Описанието отлично приляга на метеор. Вижда се за няколко мига и после изчезва с малка опашка.
    4. В тъмното не можеш да различиш дали обекта слиза или се изказва. Нормално е, защото нямаш отправна точка за проверка.

    Мога да ти изреждам още неща, но не вярвам да те убедя, че не си видял нищо извънземно тогава.

    ОтговорИзтриване
  8. Aбе ти трол ли си или просто не четеш?
    1. "Бях се загледал в една от тях", "гледах точно към нея и съм го написал." Колко по- ясно да го напиша, че съм гледал точно в нея?
    2. " виждаха на място където нямаше клони"-къде подяволите казвам, че е между клоните??? Казвам, че няма такива. Ще ти го кажа още по- ясно- беше поляна, НЯМАШЕ КЛОНИ, в страни имаше дървета, но те не скриваха тази част от небето. Ти бил ли си на открита поляна заобиколена от дървета?
    3. Толкова отлично приляга на метеор, но ако беше минал и заминал. Казах вече че стоя там известно време и се махна. Нямаше облаци, нямаше дървета да я скрият, нямаше много звезди, че да изтърва тази.
    4. Ще се съглася с това. Просто цял живот все ми се случват да падат в една посока и тогава забелязох, че е в друга. Точно това не е от значение- създаде се илюзия, че си отива...

    Колко точно можеш още да пишеш? Въобще четеш ли или хвърляш поглед и пишеш глупости. Това е една обикновенна история, но с желанието с което пишеш и глупостите които казваш, просто нямам какво да ти кажа. Опитах се да бъда достатъчно ясен още като писах за историята, после допълних нещата в коментара ми, но ти просто си държиш на твоето. Кажи честно- обичаш ли да коментираш в Мистерика или тази история е нещо спецялна за теб?

    ОтговорИзтриване
  9. Добре, бъди скептичен, аз съм поредния човек на Земята, който търси бърза слава със сензационна история. От това някой друг да ти казва какво си видял и какво е станало няма по- хубаво, господин Анонимен.

    ОтговорИзтриване
  10. Трол щях да бъда, ако не се аргументирах.

    ОтговорИзтриване
  11. И на мен ми се случи такова нещо само дето бях на хижа Мальовица и звездата не остави следа а и направи поне 3 кръга в небето и после изчезна

    ОтговорИзтриване
  12. И аз съм наблюдавал такива неща от Аязмото. Преди няколко години се разхождахме привечер из алеите и понеже имам навик да гледам в небето за спътници, видях 3 звезди които се движат във странни фигури с променлива скорост. Бяха точно във зенита ми, като че ли на километри нагоря в небето. Изведнъж една по-ярка звезда, която до момента стоеше без да мърда се раздвижи и трите по-малки светлинки се завъртяха около нея и се сляха, след това голямата звезда поседя малко и изчезна като премигване.

    ОтговорИзтриване
  13. На последните два коментара мога да повярвам, че е било НЛО, но онзи младеж с който спорихме според мен 95% е видял метеор.

    ОтговорИзтриване