22 октомври 2013

Духът на къщата и фантомният телефон

Тази история е публикувана в блога "The Paranormal Corner", не е упоменато да е читателска история, затова предполагам е личен разказ на жената, която поддържа този блог. Видях, че тя има още един паранормален блог, който обаче е на норвежки, затова предполагам описаното събитие се е случило в Норвегия.

Тази история се е случила, когато съм била много малка и аз не си я спомням, разказвали са ми я роднини. Трябва да съм била на около 4 години. Моите баба и дядо бяха едни от малкото, които не си бяха инсталирали телефонен пост в къщата си. А самата къща е доста стара и добре известна в околността с паранормалната си активност.

Един следобед две възрастни дами от квартала са били дошли да пият кафе с баба ми, когато тогава се грижеше за мен докато родителите ми са на работа. Внезапно се разнесъл ясен звук от звънящ телефон. Баба ми ме хванала за ръка и двете сме тръгнали по посоката на звука. Стигнали сме почти до помещението-работилница към къщата. Тук аз съм погледнала към баба си и съм и казала да не се страхува, защото това е просто духът на къщата, който също е искал да се инсталира телефон за да могат да си говорят баба ми и дядо ми с роднините. След това сме се върнали при двете стари дами в кухнята.

Те попитали баба ми дали е разбрала от къде е идвало звъненето и аз съм им казала, че това е духа на къщата, който иска да имаме телефон. При което двете жени набързо си допили кафето и си заминали.

Източник

Няма коментари:

Публикуване на коментар