28 октомври 2013

Наблюдение на НЛО - Бургас, 2006

Читателска история.

Значи това стана мисля, че 2006 - не съм сигурен, бях на почивка в Бургас, лятото и баща ми беше излязъл с един негов приятел на ресторант, но аз не се чувствах добре и останах. Пуснах телевизора и по едно време не знам защо ми дойде да изляза на терасата. Огледах небето, беше прекрасно, вдишах въздуха и се почувствах много добре. Отпред имаше висок хотел, изведнъж зад него се подаде нещо като светлинка, но не и обърнах внимание, защото мислех, че е хеликоптер. След секунда може би в ума ми прехварчаха много нови мисли за който не съм предполагал никога, че ще ми минат през ума и тогава се сетих, че това няма характерното движение на хеликоптер, нито на самолет. Беше безшумно и се движеше все едно гледаш кола с пиян шофьор - не можеш да предвидиш хода му, все се лъкатушка на всички страни. Тогава дойдоха мислите за който ти казах:

"Не съм си давал сметка, че може господ да е създал всичко това, не само за хората, защото земята е съвсем малка точка от целия космос. Карфица след иглите"

Това прехвърча през акъла ми много бързо. Веднага дотичах до вкъщи взех си апарата и започнах да снимам. Изненадващото идва тук - на снимката имаше само небе, голо небе, нищо друго, а дори видях че апаратът се фокусира върху него и беше точно в кадър, а снимката голо небе. Останах втрещен, изплаших се, погледнах на горе и видях как част от него минава над кооперацията. То представляваше нещо като навързани три балона, който сменят цвета си и се въртят около оста си. Цветовете бяха синьо, жълто, зелено и други, но бях в шок и не можах да ги запомня. От тогава знам, че не сме сами в космоса, но не чувствам изненада, а по скоро страхопочитание.

Няма коментари:

Публикуване на коментар