05 септември 2013

Подборка разкази на очевидци (от Америка)

Тези истории са пратени на американския блог Phantoms and Monsters.



Кучето

Някъде през 50-те години на миналия век, аз бях на гости на семейството на мой приятел в Торонто, Канада. Бащата на моя приятел, който е уважаван учен и химик ми разказа тогава едно негово невероятно преживяване, което се беше случило наскоро. Една вечер, когато се прибрал у дома си, той видял странно изглеждащо куче на верандата си. То сякаш искало да влезе вътре. Човекът го съжалил, защото било късна есен и навън било студено. Пуснал го вътре, нахранил го и сложил едно старо палто на пода в кухнята, където да спи кучето. На сутринта го пуснал навън и то избягало нанякъде.

По-късно през същия ден на него му съобщили, че брат му който живеел в Ню Йорк внезапно е починал. Той веднага потеглил натам. След много часове пристигнал пред дома на брат си. Позвънил на звънеца и съпругата на брат му отворила вратата, а зад нея той видял кучето, което го посетило предишната нощ и което било на брат му.

Ужас в пустинята

През далечната 1980, аз и един приятел от гимназията прекарвахме много време изследвайки пустинята край Тусон, Аризона. Една нощ през октомври (не помня точната дата), някъде около 1 часа през нощта бяхме на около километър и половина от старата къща тип ранчо на приятеля ми. Той имаше миньорска лампа, която носеше на главата си и която осветяваше на разстояние около половин километър.

Пред нас имаше старо голямо дърво с много клони, които ни пречеха да видим добре зад него. Внезапно дървото се раздруса и ние чухме силен хъркащ звук. Замръзнахме на място, защото се уплашихме това да не е група хавалини (вид диви прасета) или избягал от някое ранчо бик. Моят приятел насочи светлината към дървото, а то се раздруса отново, но сякаш на по-високо от преди. Дигнахме светлината и това което видяхме, никога няма да забравим - две големи сини очи сред клоните. Отново дървото се раздруса след което чухме как някой бяга с тежки стъпки. Излишно е да казвам, че ние побегнахме в противоположната посока.

На следващия ден се върнахме при дървото и видяхме големи следи по земята. През следващите две седмици странни светлини можеха да се наблюдават в небето.

Сини светлини в Хамтън?

Пиша ви за нещо, което се случи преди години. Аз живея на няколко километра от град Хамтън, Айова. Една лятна вечер аз слушах полицейските радио честоти и между 9:30 и 10:00 вечерта разбрах за интересен инцидент в града. Хора започват да се обаждат в полицията понеже ярка синя светлина нахлува през прозорците им и те не могат да спят.

След известно време един полицай съобщи по радиото, че вижда тези светлини. След няколко минути започнаха да пристигат съобщения, че собственици на магазини и офиси в града започнали да се обаждат за да кажат, че техниката им като алармени инсталации, осветление и т.н. е полудяла. Полицаите, които вече бяха проверили офисите по главната улица дали са заключени, сега трябваше отново да минат по маршрута за да направят повторна проверка.

От мястото, където аз живеех, не можех да видя нищо, а скоро по полицейския канал вече нищо не съобщаваха за това. Предполагам, че може би са превключили на друга честота. На следващия ден отидох в града и попитах няколко познати за инцидента и никой не беше чух или видял нищо.

В местните вестници също нищо не излезе. Искам просто да знам дали някой друг знае нещо за тези светлини.

Посетителката

Аз съм медицинска сестра, която се грижи за стари хора и често се сблъсквам със смъртта. Аз бях помолена от роднините на един умиращ човек да остана край него, това не е необичайна молба в моята професия.

Моят пациент бе стар вдовец, който също така бе загубил единственото си дете преди няколко години в следствие на рак. Неговите племенник и племенница чакаха внуците му да пристигнат. Племенницата беше отбелязала колко е несправедливо, че човека умира сам без никой край него, след като самия той е преживял толкова загуби през живота си. Племенникът беше навън и уреждаше пристигането на внуците, аз бях вътре и седях заедно с племенницата. След малко мъжът дойде и каза, че отива до един мотел да вземе двама от внуците.

След като той тръгна, аз набързо подредих за да може да посрещаме посетителите. Тогава забелязах красиво изглеждаща млада жена да стои на вратата, предположих че внуците са започнали да пристигат вече. Аз и кимнах и излязох от стаята за да ги оставя насаме с дядо и. Във всекидневната племенницата на възрастния човек отново спомена колко е жалко, че той умира сам. Аз и напомних за младата жена, но тя каза, че няма никой друг още. Тогава погледнах в стаята и там беше само възрастния човек. Описах жената, която видях и ние прегледахме фамилните снимки, но не можах да я позная на никоя от тях.

Източник

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Среща с рептил




Мистериозна снимка от стара къща в Ботевград




Нетипични срещи със зловещи сенки

Няма коментари:

Публикуване на коментар