30 септември 2013

Летящ хуманоид от Чехия

Тази история е пратена до американския блог Phantoms and Monsters. Човекът започва с това, че моли да не му се публикуват името и града от където е, защото може да стане обект на присмех в собствената си общност. Също така се извинява за лошия си английски. Лон, собственикът на блога, се надява да не се е изгубило нещо в превода. Аз се надявам също да са запазени максимално точно подробностите, като правя втори превод - този път на български.

Аз живея в град на север от Прага в Чешката република. Поколения от моя род са живели тук. Тук е пълно с легенди, митове и истории за духове. Никога не съм вземал на сериозно тези легенди, докато не се сблъсках с едно непознато "нещо". Потърсих по интернет и повечето от това което намерих водят към 'Phantoms & Monsters'.

Моят дом е близо до река Вълтава - мога да погледна от втория етаж на къщата и я виждам. Беше около 10 вечерта и аз седях на терасата на втория етаж. Забелязах червена светлина да се рее над реката - това продължи няколко минути. След това тя се насочи към брега в моята посока. Светлината набираше височина докато продължаваше да се движи в моята посока. Когато премина над мен, аз можех да различа на лунната светлина, че това е голяма птица с грамадни крила. Цялата предница на птицата светеше с червена светлина. Нямаше звук. Докато гледах, птицата започна да кръжи над мен без да размахва крилата си и да се снижава. Летеше бавно докато накрая кацна на пътя на около 60 метра от мен. Уличните светлини я осветяваха достатъчно добре, че да я разгледам.

Мога само да я опиша като "човек-птица". Прочетох твоите истории за Мотман и това приличаше на него. Една разлика бе в големината. Тази "птица-човек" бе много висока - бих казал около 4 метра! Главата беше голяма и червената светлина се излъчваше от цялата гръдна окръжност. Имаше дълги крака и тяло като на човек. Не ходеше като човек, но подскачаше като птица. Крилата бяха оформени като на летяща лисица (б. пр. - вид прилеп). Гледах я как подскача по пътя в продължение на няколко минути. След това изчезна - просто се стопи във въздуха.

Това се случи през Юни 2013. Не съм чувал други хора да са виждали тази "птица-човек", но няма да се изненадам ако просто не искат да споменават за това.

Източник

Няма коментари:

Публикуване на коментар