09 август 2013

Пътуване с автомобил из паралелна реалност

Това се случило през март 2006 на жена на име Карол Чейс МакЕлни (Carol Chase McElheney).

Тя пътувала с автомобила си към град Перис (Perris), Калифорния, САЩ, където имала намерение да посети кучешка изложба. Подминала едно разклонение водещо към Ривърсайд - градът от където произхождал нейният род, където били погребани дядовци и баби и където самата тя дълго е живяла. Решила, че трябва да отдели време и да посети познатите места там.

"Когато реших, че трябва да посетя гробището, усетих силен аромат на цигара в колата. Не знам от къде се появи, навън валеше и прозорците на автомобила бяха вдигнати. Дядо ми пушеше, той почина когато бях на 5 и с това съм го запомнила."

Така внезапно както се появил мирисът на цигари, така и изчезнал. Карол продължила към Перис, където отседнала в местен хотел. На следващия ден посетила първият кръг от кучешкото състезание, след което подкарала към Ривърсайд. Уж познатият град въобще не и харесал.

"Не можех да намеря нищо познато. Улиците не бяха както трябва. Номерата съответстваха, но старата ни къща не беше там. Помислих си, че може да са я бутнали и да са построили друга къща на нейно място, но никоя от къщите наоколо не ми беше позната."

Тя продължила към улицата на която е живеела баба и, спряла колата и се огледала в удивление.

"Беше напълно различно. Нямаше ги и високите дървета. Номерата съответстваха, но на мястото на познатите къщи имаше постройки в съвременен стил с храсти отпред. Къщата на баба ми и съседната на чичо ми и леля ми бяха изчезнали".

До тук все пак нещата макар да изглеждат странни, не могат да се определят със сигурност като паранормални - все пак е възможно цели квартали да бъдат префасонирани от новите им собственици. Но гробището също го нямало.

"Гробището, където моите предци са погребани просто не беше там" - разказва Карол. "Стигнах до мястото, където трябваше да се намира и там имаше просто парцел с плевели заграден с ограда. Нямаше вход, врата, нищо."

Объркана, тя се отдалечила от празния парцел за да се опита да намери нещо познато. Намерила такива неща - колежът и средното училище. Те изглеждали наред, но когато отбила по университетската улица, видяла колко различна е тя. Имало застрашително изглеждащи хора на нея, а кръчмата "Мишън Ин" я нямало.

"Университетската улица, някога пълна с ресторанти, офиси, банки и мотели сега изглеждаше като гето. Запусната и издраскана с графити."

Мястото изглеждало толкова зле, че жената я било страх да спре и да попита нещо. Тук окончателно разбрала, че нещо свръхестествено се случва.

"Имах чувството, че ако изляза от автомобила, нещо лошо ще се случи. Мислих си, че ако говоря с някой, аз за винаги ще бъда хваната в тази друга версия на реалността и че хората тук въобще не са хора."

Вече два часа Карол се лутала из този непознат град и накрая отново потеглила към Перис.

"Там всичко беше нормално. Страхувах се, че като се върна в града, хотела няма да го има или, че ключът ми няма да става за вратата, но за щастие всичко беше нормално."

Няколко години по-късно бащата на Карол починал като преди това пожелал да го погребат в същото гробище при родителите му в Ривърсайд.

"Този път гробището изглеждаше както го помнех. Градът също изглеждаше както когато живеех в него след колежа. На погребението една моя братовчедка ми каза, че е ходила до къщите на баба ми и леля ми и те били наред. Университетската улица беше нормална и "Мишън Ин" си беше там, дори обядвахме в нея. Чувствах се комфортно. Не минах през всичките места през които минах при предишното ми посещение, но знам, че и те бяха наред."

Какво се е случило с Карол МакЕлни през 2006. Тя е убедена, че за кратко е била в друго измерение. Вярва, че ако тогава е слязла от колата и е разговаряла с някой, е щяла за винаги да изчезне от нашия свят и никой да не може да я намери.

Източник: Mysterious Universe
Дата на оригиналната публикация: 1 август 2013
Връзка

3 коментара:

  1. Това, че "Не можех да намеря нищо познато. Улиците не бяха както трябва. Номерата съответстваха, но старата ни къща не беше там. Помислих си, че може да са я бутнали и да са построили друга къща на нейно място, но никоя от къщите наоколо не ми беше позната." е малко странно.Като цяло ми харесва начинът по който пишеш и се радвам че попаднах на вашият блог. Доста по мистичен е.Странно е как някой път не можем да познаем собственият си дом, като един същ знаем че е там но не го виждаме и не можем да го докоснем.Продължавайте да ни пишете.

    ОтговорИзтриване
  2. Паралелната реалност е на 99,99% идентична, статията е измислица. От къде знам ли, ами в момента съм в такава (вашата) и се чудя как да се върна.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Разкажи за разликите. И само да кажа, че може да има няколко паралелни реалности с различен процент разлики.

      Изтриване