19 август 2013

Страшна среща с Кущака в Аляска

По света има стотици, а може би дори хиляди легенди за различни митични/паранормални същества. Някои имат дълбоки корени във фолклора на различните народи (като например вампирите и русалките), а други са по-скоро съвременни градски легенди (като децата с черни очи). Някои са добре известни, но голяма част от тях нямат такава популярност. Признавам си, че досега не бях чувал за митичното същество от Аляска наречено Кущака. За него, както и за много други същества се твърди, че са съвсем реални. Дадената тук история ни я представят за истинска. Дали е така - не знам, но във всеки случай е интересна.

Това се случи една зимна нощ преди 4 години в град Джуно, Аляска, тогава все още учех в гимназията. Аз и още двама мои приятели бяхме в моята къща, която е в квартала до планината обградена с гора. Вече ни бяха омръзнали видео-игрите и телевизията и затова решихме да си направим една нощна разходка сред гората. Беше около 3:00 ч. през нощта (ама и подходящо време са си избрали за разходка - Дяволският час!). Не ни беше страх, че ще попаднем на мечки, защото по това време на годината те спят зимен сън. Облякохме се добре за ниските температури навън и тръгнахме по една пътека към планината в която като дете съм си играл и съм строил крепости. Понеже познавам местността много добре, нямаше от какво да се притеснявам. Преминахме по едно мостче и продължихме още около километър по пътеката. Тогава един от приятелите ми спря и каза, че чува нещо напред. Казах му, че най-вероятно е сърна или друго животно защото добре познавам фауната на района. Така, че продължихме да вървим, но приятелят ми започна да се оглежда нервно наоколо. Другият ми приятел каза, че най-вероятно това е Кущака, местно легендарно същество, което е способно да сменя формата си и да те примами към сигурна смърт. Първият ми приятел се притесни още повече, въпреки че му казах, че половината си живот съм прекарал в тези гори и никога не съм виждал нещо, което да е дори съвсем малко странно и необичайно.

След около 5 минути чухме как снега се свлича под голямо борово дърво на около 10 метра пред нас. Замръзнахме на място. Насочих фенера натам и мернахме за миг нещо, което се движеше зад дървото. Започнахме бавно да отстъпваме назад по пътеката, без да откъсваме поглед от дървото. Тогава видях една ръка да се подава иззад дървото и спрях обзет от страх. След няколко секунди и приятелите ми осъзнаха защо съм спрял - те видяха ръката. Първият ми приятел, този който беше притеснен през цялото време изтрещя и взе да говори несвързано. Нещото зад дървото се наведе напред за да ни погледне. Очите му отразяваха светлината от фенерчето и не можехме да различим добре лицето. Веднага побегнахме.

Не спряхме докато не стигнахме моста, но там един от приятелите ми се подхлъзна на леда и падна. Тогава аз чух ясно, че нещото ни преследва. Обърнах светлината натам и го видях - тичаше на четири крака, пищейки и виейки. Изглеждаше почти като човек, но с по-издължено и слабо тяло. Изглеждаше много бледо на лунната светлина и на фона на снега. Беше изцяло голо. Аз скочих от ниския мост в малкото дете и извиках на приятелите ми да ме последват. Продължихме да тичаме надолу в дерето към моя квартал. Никога не съм тичал толкова дълго и толкова бързо. През цялото време чувах как съществото тича в гората от дясната страна на дерето, докато не стигнахме до уличните светлини в квартала.

И до днес с единия ми приятел развиваме теории какво видяхме тогава. Другият ми приятел, този който беше много уплашен, напълно отказва да говори за това.

Джей Би

Източник: Phantoms and Monsters
Дата на оригиналната публикация: 10 август 2013
Връзка

Не мисля, че тази история е пълна измислица, вероятно нещо им се е случило действително на тези младежи. Дали обаче наистина ги е преследвал Кущака или друго паранормално същество - незнам. На страха очите са големи - може просто да е била някоя стара и оплешивяла мечка, раздразнена от това, че не може да заспи зимен сън.

Ако обаче не е било мечка или друго познато животно, имам чувството, че сами са го накарали да се материализира с това, че единият от тях се е бъзикал, че това е Кущака, а другият е бил изплашен и подвластен на притесненията си. Ето един материал разглеждащ тази теория:

Призраците - отражение на мислите на човека

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Снимка на ходеща мъртва жена?




Дете с черни очи (случай от Канок Чейс)

Няма коментари:

Публикуване на коментар