12 август 2013

Нетипични срещи със зловещи сенки

Този феномен съм го описал тук:

Дебнещите хора-сенки

Както при всички феномени обаче, има случаи, които не се вписват в обичайния сценарий.

Кръглата сянка

Един потребител на Reddit разказва за "перфектно кръглата сянка", която се реела през нощта отвън близо до прозореца му.

"Носеше се свободно и не беше закачена към нищо. Няма и нищо отвън на прозореца ми за което може да се закачи. Движеше се по хаотичен начин - под прави ъгли, като махало и др. Никога не съм бил толкова ужасен през живота си. Задържа се около 45 минути. Видях я отново след една седмица. Сега една година по-късно, аз спя с дебело одеяло покриващо прозореца."

Кучешката сянка

"Забелязах необичайна сянка в един от ъглите на стаята на дъщеря ми. Приличаше на раменете и главата на немска овчарка."

Отначало човекът не обърнал внимание на сянката. Но когато решил да провери какво я причинява, не успял да установи източника. Изключвал и включвал светлините, поставял си ръката пред завесите, нищо не помогнало и това го изнервило, но не го ужасило.

"Беше невероятно. Но аз все още не бях ужасно изплашен. Една нощ дъщеря ми я нямаше и аз реших да спя в тази стая. Някъде около 3 през нощта, аз докоснах с крак стената близо до сянката. Поради някаква причина, тялото ми веднага се сви - сякаш на някакво инстинктивно ниво знаеше, че не трябва да докосвам сянката."

Сянката изчезнала след няколко дни, макар че нищо не било променяно в стаята. Човекът така и не разбрал какво я е причинявало, но не може да я забрави.

Дарт Вейдър

Една жена разказва, че синът и се страхувал да спи в единия край на леглото си. Казвал, че се страхува от Дарт Вейдър. Тя си мислила, че това е просто измислица на детското въображение.

Една нощ отворила вратата на детската стая за да види как е нейния син и видяла една сянка да се движи по стената над леглото.

"Първо си помислих, че се причинява от движеща се навън кола, но стаята на сина ми не е обърната към пътя, а и никога не съм виждала сянка да се движи по този начин. Сякаш съзнателно искаше да избяга от светлината. Тогава осъзнах, че това е нещото, което синът ми нарича Дарт Вейдър".

Биещи се сенки

Друг интернет потребител разказва, че веднъж странни сенки са се появили на външната стена на дома в който е живял като дете.

"Ние наблюдавахме как две сенки на индианци се биеха на стената през нощта. Беше странно. Буквално викахме други хора за да видят и те. Сенките бяха големи - все едно някой стои пред къщата. Когато някой от нас застанеше пред къщата, той също хвърляше сянка голяма колкото на двамата индианци - те обаче продължаваха да се бият без да обръщат внимание на човешката сянка. Диво!"

Хората предполагали, че тази къща е построена върху индианско гробище, но никога не намерили доказателства за това.

Източник: Ghosts and Ghouls
Дата на оригиналната публикация: 2 август 2013
Връзка

Няма коментари:

Публикуване на коментар