10 август 2013

Мистериозна снимка от стара къща в Бoтевград

Изключително съм доволен, че все повече читатели на блога ми изпращат свои истории и материали. Това е една забележителна снимка, която получих наскоро. Ето и описанието към нея:

Един приятел има къща в Ботевград. Къщата е една от най-старите там и само неговият род е живял в нея, като цяло това си я прави свърталище на странни "явления". Доста хора сме се събирали в тях и има доста хора, които имаме преживени истории в тях, а отделно майка му има албум със снимки, на които има запечатани образи, които изобщо не трябва да са на това място или изобщо да ги има,но това е друг въпрос.

Та основната ми идея е, че къщата си е свърталище, явно, на душите на хората, обитавали мястото или поне на част от тях, защото е пълно със странно чувство там и отделно, както споменах, доста хора са ни се случвали странни неща.

И преди да решиш, че това са истории на някой дечко, който се чуди как да си запълни времето - не, на мен ми се случи нещо 2011, а тогава бях на 19, но ще го помня винаги, защото беше доста зловещо

Там с един приятел запечатахме една снимка на която се вижда едно реещо се кълбо каквото по принцип нямаше, когато правихме снимката, не изглежда и да е преминаваща прашинка, защото щеше да даде друг тип отражение (по принцип се занимавам с фотография), а снимката ще ти я пратя сурова от телефона без да е минавала някакви обработки и това да е било добавяно.


Може да сравните това кълбо със сферата от една от снимките приложени към историята за случая Дятлов:



ПОДОБНИ СТАТИИ:



Поредна странна фигура на камера от дивата природа



Духове в апартамент във Велико Търново

Няма коментари:

Публикуване на коментар