01 август 2013

Среща с рептил

Преди няколко нощи аз бях навън и се разхождах около моята ферма, когато видях серия от светлини да се движат по небето. Първоначално не им обърнах особено внимание, но тогава една от светлините спря и нещо падна от нея. Аз се изплаших и избягах в моята къща и я заключих. Аз съм жена на 35 и лесно се плаша.

На следващата сутрин се събудих и една фигура седеше край моето легло. Това беше рептилиян - като гущер или нещо подобно. Говореше на английски, но със съскане в гласа си. Той ми каза:

"Не искам да те нараня. Аз само изучавам вашия свят и неговите форми на живот. Аз съм само мъжки разузнавач и търся проби".

Аз попитах: "как говориш с мен? От къде идваш?"

"Ти чуваш езика който разбираш. но аз не мога да кажа много. Може ли да взема проба от косата ти?"

Моя отговор бе: "предполагам, но от къде си дошъл и какво си ти?"

Той се пресегна и си сложи ръката на главата ми, беше много студена и люспеста. След това дръпна кичур от косата ми и я сложи в нещо като цилиндър. След това ми каза:

"Благодаря ти, моят оверлорд ще бъде доволен".

След това той просто изчезна. Моята кожа бе безчувствена там където ме докосна и от тогава имам настинка. Не знам какво да мисля за тази среща. Аз не се чувствах застрашена. Рептилоидът беше жълто-зелен, висок около 1.80 и изглеждаше мускулест. Той беше изцяло облечен в черно от врата надолу и имаше нещо като колан на който бяха закачени всякакви пособия. Лицето му изглеждаше като типично гущерско лице, а очите му бяха големи и лилави.

Не знам дали това имаше връзка със светлините, които видях преди.

Източник: Phantoms and Monsters
Дата на оригиналната публикация: 23 юли 2013
Връзка

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Малките Зелени Човечета




Гигантски черни насекоми и осакатяванията на животни




Сноудън притежава информация за извънземни живеещи във вътрешността на Земята?

Няма коментари:

Публикуване на коментар