28 юли 2013

Дете с черни очи (случай от Канок Чейс)

И преди съм писал за Канок Чейс - аномалната зона в Англия в която са наблюдавани множество различни феномени. Ето една статия по темата:


Оказва се, че и новите феномени като "децата с черни очи" също могат да се срещнат там. Разказ на госпожа Кели (псевдоним):

"...преди около два месеца аз и моята дъщеря се разхождахме в долината Бърчис Вали (Birches Valley), местност добре известна с наблюденията на духове, когато чухме детски писъци. Не можех да определя дали е момиче или момче, но определено звучеше сякаш е в беда и сякаш е много близо, затова ние веднага се затичахме по посока на виковете. Не можахме да намерим детето никъде и затова се спряхме за да си поемем дъх. Тогава аз се обърнах и видях, че зад мен стои едно момиче на не повече от 10 години. То си беше покрило очите с ръце, все едно чака подарък-изненада. Попитах я дали е добре и дали тя е викала. Тогава тя си свали ръцете и аз видях очите и - абсолютно черни, без ирис, без бяло, без нищо друго. Аз подскочих от изненада и хванах дъщеря си. Когато отново погледнах по посока на детето, то беше изчезнало..."

Източник: Paranormal Cannock Chase
Дата на оригиналната публикация: 17 юли 2013
Връзка

Няма коментари:

Публикуване на коментар