11 юли 2013

Духове в апартамент във Велико Търново


На 16 април в МИСТЕРИКА публикувах следния материал в който действащо лице съм самият аз:



Наскоро под статията се появи анонимен коментар споменаващ за друг подобен случай. Помолих човека да се свърже с мен. Оказа се, че това е млада жена от Велико Търново. Тук публикувам каквото ми разказа, като съм премахнал имената на хората и съм направил граматически корекции.

...Но историята е много интересна и аз все още се питам дали е възможно това да се случи наистина? Беше точно преди 3 години по това време. Аз работех в магазин за цветя, който беше собственост на бащата на момчето, което ми разказа случката. Той се казва М., а приятелката му Д. Наеха този апартамент,живееха заедно и до този момент не са имали никакви притеснения, само наема беше странно нисък за такова голямо жилище, още повече във Велико Търново квартирите са много скъпи и търсени. Спомням си,че всичко започна със събуждането на тяхното куче (пекинез) през нощта и неговия лай по вратата. Почти всяка нощ животното лаело озлобено по нищото и никой не можел да го усмири. Те не отдаваха някакво голямо значение на това до момента в които М. не забелязал, че обувките му на сутринта били подредени една до друга с носове към огледалото. Където и да захвърлел вечерта на сутринта те били една до друга, точно пред огледалото.

Когато това продължи, моите познати станаха много неспокойни. Д. не искаше сама да стои в апартамента. Вечер си лягали на светло, не гасели лампите в апартамента, телевизорът бил постоянно включен, кучето периодично се съдирало от лай по НИЩОТО. Един ден Д. пред мен в магазина вдигна скандал на М., че е ходил в апартамента, най-вероятно с друга жена, защото леглото било изпомачкано от страната на която спи той. През този ден М. не беше излизал от магазина дори за минута и ние (аз и моите колеги) потвърдихме това за да я успокоим. Това също ги озадачи. Тук съжалявам, че нямам точно спомен колко след това и при какви обстоятелства една вечер М. вижда едно дете на около 10-12 годинки в огледалото. Не е споменавал да е говорило или да е направило нещо. Спомням си, че извикаха свещеник да освети дома, но детето се беше появило още веднъж и отново само М. го е видял. Ходиха при някаква баба и тя им казала да купят дреха и да я дадат на момиченце на същата възраст. Знам, че го направиха,но аз малко след това напуснах магазина и не успях да разбера дали се освободиха от този дух. Чувала сам, че детските духове са пакостливи и не желаят да си тръгват. Моите познати бяха разпитвали съседите от блока за някакъв инцидент или трагедия в този дом - нищо не се беше случвало, единственото странно е че както Ви писах 2 етажа по-надолу е апартамента на известната ... - екстрасенс (каквото и да значи това), но тези вещици както им викам аз не знам дали нещо познават, но постоянно викат духове на починали и твърде вероятно е тя да е причината, тоест да го е повикала.Според Вас има ли някакво обяснение?

Няма коментари:

Публикуване на коментар