29 юни 2013

От архивите: два криптозоологически случая от 2009


Странно същество в Арканзас (8 август 2009)

Разказ на очевидец:

"Аз, заедно с група приятели бяхме на 8 август в Централен Арказас малко преди свечеряване. Местността в която бяхме преди време е била колония на амиши (религиозна секта). Една от нас като дете е живяла тук. Ние мислехме да наблюдаваме за привидения в близкото гробище. Никой от нас не употребява алкохол или наркотици и всички сме на средна възраст.

Когато пристигнахме, аз излязох от колата и направих няколко крачки след което чух шум на нещо приближаващо се към мен. Звучеше като плясък на криле. Аз се обърнах и видях едно ужасно нещо, което ми е трудно да опиша. Аз извиках и се хвърлих към земята. То прелетя над мен и кацна на близко дърво. То гледаше към мен. Аз погледнах за миг към приятелите си, които тичаха към мен и когато отново погледнах към дървото, то вече го нямаше. Моите приятели го бяха видели как прелита, но не и когато бе на дървото.

Не изглеждаше същото, каквото бе когато летеше към мен. На дървото приличаше по-скоро на змия, но много по-голяма. Сякаш се беше увило около клона. Птица не може да направи такова нещо. В последствие потърсих информация дали нещо подобно е забелязвано в района друг път, но не намерих нищо. Това бе най-страшното нещо, което съм виждал някога."

Връзка за повече информация (на английски)

Летящо същество забелязано в Каунти Дюрам, Великобритания

Извадки от свидетелския разказ:

"Ние видяхме Нещото една нощ. Не сме въобще сигурни КАКВО беше, но и аз и Гарет го видяхме. Прибирахме се с кола от Дарлингтън около 10 часа вечерта на 7 октомври и точно на запад от Харпърли, на път А698 към Уолсингам, то прелетя пред колата ни.

Каквото и да беше, то не беше птица, нито пеперуда, нито прилеп. Бе дълго около 90 сантиметра, широко около 30 см при главата и имаше къса опашка. Беше бяло, почти прозрачно - като облак, може би с форма подобно на круша и се движеше много бързо.

Няколко минути по-късно прелетя един жълтеникаво-кафяв бухал. Не твърдим, че между двете има някаква връзка.

Връзка за повече информация (на английски)

Няма коментари:

Публикуване на коментар