23 март 2013

Необичайни съвпадения: Ник Редфърн


Ник Редфърн е популярен автор и изследовател на паранормалното. В МИСТЕРИКА многократно са превеждани материали написани от него. В настоящата статия е разгледана тема, която е малко в страни от основните му занимания - НЛО и криптозоологията.


Преди два дни бях интервюиран за базирано във Великобритания радио шоу в което имаше и слушателски въпроси. Един от въпросите бе: "като писател и изследовател на паранормалното, колко странен е станал живота ви?" Ами, много странен. Може би дори отвъд много странното. Това, което ще разкажа е само един от многото примери...

Ще е справедливо да кажа, че съм имал някои странни дни и нощи, но 5 август 2012 (неделя) бе забележителен ден дори и по моите стандарти. Рано сутринта пътувах със самолет от Далас до Лос Анджелис. Аз щях да участвам в телевизионно шоу посветено на тогава актуалната тема за "края на света".

Докато се регистрирах в хотела в който щях да отседна забелязах, че на баджа на човека на рецепцията пише "Чарлз Форт"!

Чарлз Форт (1874 - 1932) се счита за човека сложил началото на съвременното сериозно изучаване на необичайните феномени.




Но необичайните съвпадения не спряха до тук. Номерът на моята стая бе 1163. Един ден преди пътуването ми до Лос Анджелис аз работих върху статия за убийството на Джон Кенеди. Помните ли кога той е бил застрелян? Ноември 1963 или записано в краткия си вариант 11/63. А стаята ми имаше номер 1163! Дадох си сметка, че на въпросната дата - 5 август, точно преди 50 години (1962) умира Мерилин Монро при съмнителни обстоятелства. Това се случва в западен Лос Анджелис! Говори се, че Монро е била любовница на Кенеди. В материала който бях писал предишния ден споменавах, че може би Джон Кенеди е споделил с Мерилин Монро малко преди нейната смърт, истината за това което се е случило в Розуел през 1947.

Самият Чарлз Форт пък е роден на 6 август...

Необичайни съвпадения.

Източник: Mysterious Universe
Дата на оригиналната публикация: 13 март 2013
Връзка



Няма коментари:

Публикуване на коментар