05 декември 2012

Отново случай на летяща манта в САЩ

Мантите са вид морски риби. Интересно е, че на български се наричат още морски дявол. Ето снимка на една такава риба, взета от Wikipedia:


Описаната история е изпратена до собственика на блога Phantoms and Monsters от читател:

Здравейте, моето име е Джеси и аз видях нещо, което не съм виждал никога преди. Аз тъкмо се прибирах от работа, бе около 3:40 през нощта и шофирах през малък град в Минесота наречен Джордан. Тогава видях подобно на манта животно да лети на около метър и половина от земята пред моята кола, изглеждаше все едно плува във въздуха - не се движеше много бързо така, че го разгледах добре. Мръсно бяло, може би сиво. Осветявах го само с фаровете на автомобила, така че ми е трудно да съм сигурен за цвета, но беше между 1.20 и 1.50 на ширина и 60-90 сантиметра на дължина. Не можех да различа глава, но не можех да си отделя очите от крилата. Аз съм бил навсякъде из страната и съм виждал много видове от дивата природа и никога не съм виждал нещо като това във въздуха. Отглеждал съм речни манти и това изглеждаше като проклета летяща манта.

Коментарът на собственика на блога:

Получих няколко подобни наблюдения за последните 5 години...повечето са концентрирани в Виржиния и Западна Виржиния. Имаше съобщения и от Лонг Айлънд, Ню Йорк и Южна Каролина. Това е първото съобщение, което получавам от горния среден запад.

Източник: Phantoms and Monsters
Дата на оригиналната публикация: 8 ноември 2012
Връзка

ПОДОБНИ СТАТИИ:



Странният сън на делфините





Защо насекомите не достигат човешки размери?




Акула пада от небето на 4 мили от морето

Няма коментари:

Публикуване на коментар