11 декември 2012

Ужасяващи почуквания (случай от САЩ)

Напоследък стана традиция да публикувам преки свидетелства изпратени от читатели до блога Phantoms and Monsters. Правя го, първо защото са ми наистина интересни и второ защото ги смятам за сравнително достоверни. Администратора на блога не плаща на читателите си за такива истории, затова те нямат финансова причина да си измислят.

Здравейте - аз живеех в малка къща под наем в Джеймстаун, Северна Дакота между 1999 и 2001, докато посещавах колежа в града. През зимния семестър чух странни "почуквания" по прозорците на спалнята. Не можех да разбера защо хората ще си правят труда да чукат толкова силно по никое време през нощта. Следващата година, между септември и ноември нещата станаха наистина невероятни. Почукванията започнаха да се проявяват навсякъде - по всички прозорци и врати. Аз ставах и оглеждах наоколо за да видя какво чука. По това време се събуди и дъщеря ми, която беше на 14 тогава. Преди тази вечер, аз си мислих, че някой от нейните приятели си прави шегички. Ние и двете бяхме притеснени. А наистина се уплашихме, когато нещото, което почукваше, започна да го прави и под пода. Единствения достъп до това малко пространство под къщата бе през килера в моята спалня. Това продължи всяка нощ в продължение на седмици. Ние толкова бяхме уплашени, че спяхме заедно във всекидневната с пуснат телевизор с усилен звук за да не чуваме чуканията, макар че беше трудно да ги игнорираме.

По същото време и една приятелка, която живееше на километър и нещо, имаше същите преживявания. Нещо чукаше навсякъде по къщата и - по тавана и по пода. През есента на 2001 се изнесох от там. От местните медии научих, че следващите наематели са се опитали да запалят къщата. Те твърдели, че "дяволът им казал да го направят".

Моята приятелка продължаваше да чува почуквания през всяка есен. Тя се премести няколко години по-късно. Благодарна съм, че нещото ме остави на мира след като се преместих.

Някаква идея какво е било това? Зъл дух или нещо друго? Може ли да последва хората?

Кара

Източник: Phantoms and Monsters
Дата на оригиналната публикация: 9 ноември 2012

Преди време щях да кажа, че това се дължи на промяната на времето и спадането на температурите. Къщите, особено старите и с много дървения наистина пукат и скърцат. Но поради определени лични преживявания, вече не съм сигурен, че всички такива звуци имат естествен произход. Материал за личните ми преживявания в апартамент в София е заплануван за другата година.

ПОДОБНИ СТАТИИ:



Войникът без глава

Няма коментари:

Публикуване на коментар