18 ноември 2012

Войникът без глава

Тази история е изпратена до собственика на блога Phantoms and Monsters от един читател.

Здрасти Лон,

Годината беше 1978, късен Октомври. Аз бях на 12 години. Три други деца и аз (две по-малки от мен и едно с година по-голямо) вървяхме по пътека покрай едно бобено поле в близост до нашия квартал. Търсехме използвани гилзи от патрони, така че през повечето време погледът ни бе забит в земята. Приближавахме се към гората, която обграждаше полето. Едно от другите деца започна да крещи и побегна покрай мен. Аз бях с гръб към това от което то бягаше. Докато се обръщах да видя от какво се е изплашил, другите две деца също минаха на бегом покрай мен крещейки ми да бягам!

На около 10-тина метра от мен видях човек без глава. Тази фигура беше висока близо 2 метра и носеше препасан през рамо патрондаж с патрони като от старите филми. Фигурата имаше нещо като униформа върху нея. Тип - стара униформа от гражданската война. Не видях да има някакво оръжие. Още веднъж - НЯМАШЕ ГЛАВА! Аз замръзнах за около 5 секунди преди и аз да побегна. През това време фигурата посочи с пръст към мен - имаше снежно бяла ръка.

Аз избягах в гората, където попаднах на едно от другите деца. Ние видяхме как фигурата тръгна по пътеката покрай бобеното поле и се скри в гората точно на срещуположния край на мястото където се криехме. Аз изтичах у нас и разказах на татко какво съм видял. Отидохме с него до полето и видяхме стъпки в прахта. Тази местност е където израснах и където обичах да ходя - аз все още понякога се разхождам там. Там карахме велосипеди и играехме на игри в гората, а по-големите деца си устройваха партита и лагери. Никога повече не видях нещо подобно, но и през онази есен не стъпих повече там. Това е истинска история макар, че не знам какво видях. Може би някой ни е направил номер, но ако е така доста се е постарал в детайлите да изглежда по този начин. Мич Уилямс, Толедо, Охайо.

Източник: Phantoms and Monsters
Дата на оригиналната публикация: 25 октомври 2012
Връзка

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Какво представляват зомбита

Няма коментари:

Публикуване на коментар