18 октомври 2012

Зловеща фигура в гора в Тенеси (ВИДЕО)

Това видео е качено в YouTube през април тази година, но напоследък отново се зашумя около него. Ето описанието, което самия потребител качил видеото е дал:

"Моят първи ъплоуд, бъдете мили. Извинявайте за качеството на звука, аз шепнех. Аз знам, че повечето няма да повярват на това, по-дяволите аз самия не вярвам. Аз съм в процес на правене на мой собствен "инди" филм на ужасите. Аз написах сам сценария и всичко. Предишната нощ, 7 април 2012, аз направих ритуален кръг на базата на проучване, което направих. След малко репетиции, ние отделихме един ден за почивка. И този следобед аз отидох в гората за още снимачно време. Аз огледах дърветата наоколо за сърни, пуйки или някакви други диви животни, аз обичам да събирам снимки на дивата природа. Тази "фигура" я видях, когато отивах към нашия кръг. Нямам никакво обяснение какво е. Причината поради която всичко е толкова странно е, че "фигурата" е точно където създадох ритуалния кръг миналата нощ. Върнах се отново там с камера, отново точно преди залез и вярвате ли ми или не - тя беше изчезнала. Реших, че е безсмислено да снимам само дървета. Преди да попитате, ние отхвърлихме всички обяснения като дървета, пънове и т.н....."



Измама? Възможно е. Човека си казва, че в момента снима филм на ужасите. Каква по-добра реклама от разни такива истории около филма.

ПОДОБНИ СТАТИИ:



Положителни преживявания с гущероподобните извънземни




Не се правете на Бигфут

1 коментар:

  1. Това е абсолютен ташак. (Ще ме извинявате за израза!)

    Защо ли?!

    Не ви ли изглежда странно, че снима филм а клипа е с резолюция 240р? Извинявай, но сме към края 2012 година, не знам вече какво не може да снима поне 720р или в най-лошият случай 480р.

    ОтговорИзтриване