13 октомври 2012

Страшна среща с Хатман

Ребека била на 6 години през 1978, когато нещо страшно се появило в живота и.

"Когато бях дете, се появи това, което сега наричам Хатман (от англ. Hat Man - човека с шапка). Той ми говореше".

Макар сега да живее във Флорида, през 1977 и 1978 е живяла в Индипендънс, Мисури, заедно с майка си, сестра си, баба си и дядо си. Понякога и други роднини са ги навестявали и са преспивали в детската стая. В такива случаи двете сестри са спели при баба си. Това се случило при един такъв случай.

"Баба и сестра ми спяха нормално, аз бях между тях, но на обратно. Имах ужасяващ кошмар в който вратите на гардероба се отваряха и затваряха сами и призраци и дрехи излитаха оттам. Аз се събудих много уплашена."

Опитала се да събуди баба си като леко я побутнала с крак, но без успех.

"Мислех дали да не отида при мама, но трябваше да мина покрай гардероба от моя сън и реших, че е твърде страшно. Вместо това се обърнах с гръб към гардероба и с лице срещу прозореца и там го видях".


"Носеше дълго реещо се палто, шапка и тръстикова пръчка. Нямаше различима фигура, но блокираше светлината, която идваше от прозореца зад него. Аз бях ужасена, защото съзнавах, че това не е човек."

Ребека и съществото се взирали един в друг за интервал от време, който може да бил и минути и секунди. След това фигурата вдигнала ръка и посочила момичето.

"Той каза, че това е последният ми шанс. Гласът му не се чуваше в стаята, по-скоро изпълваше моята глава. Беше плосък, без излишни звуци".

След като казал тези няколко думи, Хатман си свалил ръката и изчезнал. Момичето разказала на другия ден случката на семейството си, но те не и повярвали.


Отново станало въпрос за този случай едва когато Ребека била тинейджърка.

"Всичко беше просто поредната история за призраци разказана от член от семейството, за всички освен за леля ми. Тя каза, че е виждала същия човек в същата къща.

Аз съм се опитвала да разбера какво значат думите "това е твоят последен шанс". Дядо ми почина някъде по онова време, но не мога да съм сигурна дали Хатман се появи преди или след неговата смърт. Знам, че дядо със сигурност не беше по това време в къщата, но той прекарваше много време в болницата, особено накрая. Дали Хатман ми е казвал, че това е последния ми шанс да говоря с дядо? Аз не знам."

Източник: Mysterious Universe
Дата на оригиналната публикация: 24 септември 2012
Връзка

ПОДОБНИ СТАТИИ:



Истории и обяснения за "Кървавата Мери"





Призрачни гласове от килера






Впечатленията ми от RATIO (29 септември 2012)

Няма коментари:

Публикуване на коментар