27 октомври 2012

Бюленин "Мистерика" - 27 октомври 2012

Малко конспирации

Преди няколко седмици пуснах нова анкета с въпрос свързан с така наречените "илюминати". Тази седмица обаче нещо се прецака с въпросната анкета. Всички гласове бяха изтрити (около 50 на брой). Аз самия не вярвам, че съществува такава тайна група, която "дърпа конците", но повечето от гласувалите бяха на друго мнение. Предполагам, че проблема с анкетата бе чисто технически, виждал съм всякакви грешки да възникват както в Blogger, така и в други продукти на Google, но мисълта, че самите тайни илюминати са се намесили и развалили всичко, е доста забавна.

Не следя постоянно какво се случва в блога и затова не знам точно в кой момент е възникнал проблема, но предполагам, че това е станало по някое време този четвъртък. А в четвъртък ми се случи и друго необичайно нещо. Не е мистично или кой знае колко странно, именно затова предпочитам да го опиша като "необичайно".

На стационарния телефон получих обаждане от жена, която твърдеше, че се обажда от името на VIVACOM. Каза, че понеже съм лоялен ползвател на стационарния им интернет (ADSL) са ми приготвили специална оферта и затова трябва да отида в кметството на Момин проход (мястото където живея) - там щяло да има екип на VIVACOM от 13:30 до 14:30 часа. Не пожела да каже каква точно е офертата, защото била индивидуална за всеки.

Какво толкова ми се стори странно?

Първо, VIVACOM (някогашните БТК) досега не са действали по този начин. Винаги, когато имат предложение, примерно за преминаване на друг план, ми се обаждат по телефона, описват ми офертата в подробности и всичко се решава по телефона. Най-много да ме помолят да кажа тайния си въпрос (какъв ми е любимия цвят) или ЕГН-то за да са сигурни, че разговарят точно с когото търсят. Преди по-малко от месец ми се обадиха за да ми предложат друг план за мобилния интенет (3G) и всичко се уреди по телефона. Защо сега трябва да се разкарвам лично и то дори не и до някой магазин на VIVACOM, ами трябва да отида в кметството?

Второ, жената каза, че екипа щял да бъде в кметството между 13:30 и 14:30, а ми се обади в...13:45. Нямаше ли да е по-разумно да ме предупредят по-рано?

Като добавим и това, че жената беше с мек говор, характерен за източна България, а досега не съм попадал на такъв служител на компанията, реших все пак да не ходя никъде.

Помислих си, че това може да е поредната тактика на така наречените "телефонни измамници". Да те излъжат да излезеш от вкъщи за да могат да извършат бърз обир. Може пък наистина това обаждане да е било от VIVACOM, лесно мога да проверя като се обадя, но не ми се занимава. Ако все пак зад това стои VIVACOM, мога да им кажа, че новата им тактика спрямо клиентите, я намирам за доста тъпа.

Дали има връзка между проблема с анкетата и обаждането по телефона случили се в един ден. Вероятно не. Но е забавно да си мислиш, че и зад двете неща стоят всесилните илюминати :)

Засега няма да пускам нова анкета, но след време отново ще пробвам с подобен въпрос. Сметките ми с тайната група не са уредени :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар